🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15975.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

FCC بخشی از طیف ۵.۹ گیگاهرتز را برای وای‌فای آزاد کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با اختصاص مقدار بیشتری از طیف بی‌سیم به شبکه وای فای برای مصارف بی‌نیاز از مجوز موافقت کرد. پیش‌بینی می‌شود این اقدام به بهبود سرعت و کاهش ترافیک در شبکه‌های ...

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با اختصاص مقدار بیشتری از طیف بی‌سیم به شبکه وای فای برای مصارف بی‌نیاز از مجوز موافقت کرد. پیش‌بینی می‌شود این اقدام به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - بهبود سرعت و کاهش ترافیک در شبکه‌های ۵ گیگاهرتز وای فای منجر شود.

کمیسیون ارتباطات فدرال بخشی از طیف بی‌سیم در محدوده فرکانس ۵.۹ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - گیگاهرتز را برای استفاده خانگی بدون مجوز آزاد کرد. این محدوده بیش از دو دهه قبل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - برای ارتباط خودرو با خودرو (V2V) و خودرو با زیرساخت (V2I) در نظر گرفته شده بود، اما حالا به دلیل عدم استفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - صنعت خودرو از این محدوده، کمیسیون ارتباطات فدرال آن را برای مصارف بی‌نیاز از مجوز وای فای آزاد کرده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان

FCC با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز به دو دهه استفاده غیر مؤثر از باند ارزشمند ۵.۹ گیگاهرتز خاتمه می‌دهیم.» این سازمان اضافه کرد که کاربران می‌توانند با بروزرسانی نرم افزاری دیوایس‌های وای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - فای کنونی خود از طیف جدید بهره‌مند شوند.

انتظار می‌رود افزایش ظرفیت وای فای سبب بهبود جزئی سرعت و پایداری بیشتر شود. وای فای در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - دو دهه گذشته برای استفاده‌های بی‌نیاز از مجوز در محدوده ۴۰۰ مگاهرتز فعالیت می‌کرد و حالا با آزادسازی ۴۵ مگاهرتز دیگر پیش‌بینی می‌شود سرعت اینترنت کمی بهبود یابد.

اردیبهشت ماه امسال بزرگ‌ترین ارتقا وای فای در ۲۰ سال اخیر اتفاق افتاد و FCC از آزادسازی فرکانس ۶ گیگاهرتز برای استفاده‌های بی‌نیاز از مجوز خبر داد. کمیسیون ارتباطات فدرال در پی این تصمیم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۲۰۰ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خرمدره استان زنجان - مگاهرتز از باند ۶ گیگاهرتز را آزاد و ظرفیت شبکه را سه برابر کرد. اکثر دیوایس‌ها هنوز بروزرسانی سازگاری با طیف جدید را دریافت نکرده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود پس از آپدیت سرعت و پایداری به طور قابل توجهی افزایش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone