🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23415.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دومین نسخه بتای iPadOS 13.2 آیپد پرو‌ را به سینی تبدیل می‌کند

روزی نیست که اپل شاهکار خودش را با iOS 13 تکمیل نکند. هنرنمایی جدید اپل اینبار گریبان کاربران نسخه بتای iPadOS را گرفته و آیپد‌های گران‌قیمت آن‌ها را تبدیل به سینی چای می‌کند. از این ...

روزی نیست که اپل شاهکار خودش را با iOS 13 تکمیل نکند. هنرنمایی جدید اپل اینبار گریبان کاربران نسخه بتای iPadOS را گرفته و آیپد‌های گران‌قیمت آن‌ها را تبدیل به سینی چای می‌کند. از این جهت لفظ پرکاربرد‌تر «آجر» را به کار نبردیم، چون ابعاد آن جور در نمیامد.

حالا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - بگذارید به سراغ داستان اصلی برویم. اگر تلاش کنید دومین نسخه بتای iPadOS 13.2 را روی آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ خود نصب کنید، احتمالا دو حالت برایتان پیش می‌آید. حالت اول به گونه‌ای است که شما را جزو کاربران خوش شانس قرار می‌دهد. در صورت اقدام به نصب این آپدیت، اپل نمی‌گذارد که آن را نصب کنید و با وجود این که چند لحظه پیش آن را دانلود کرده‌اید، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - خطایی مبنی بر عدم اتصال اینترنت برایتان نمایش داده می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان

این کار اپل برای جلوگیری از نصب آپدیت و «سینی» شدن آیپد کاربران است. البته اگر آیپد شما به صورت خودکار آپدیت iPadOS 13.2 را دانلود کرده باشد این خطا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - را دریافت می‌کنید. در صورتی که الان می‌خواهید چک کنید که می‌توانید آیپد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - خود را نابود کنید یا نه، باید بگوییم که اپل عرضه این آپدیت را متوقف کرده است.

حال اگر جزو آن دسته از کاربران بدشانس بوده‌اید و مشکلات اخیر سیستم عامل iOS و iPadOS به اندازه کافی شما را نترسانده، احتمالا در حال جستجوی راهی برای بازگرداندن «سینی‌» خود به آیپد بودید که به این متن رسیده‌اید. این دسته از کاربران قبل از این که اپل متوجه مشکلات آپدیت فوق شود، آن را نصب کرده و همان طور که حدس می‌زنید، آیپد خود را نابود کرده‌اند.

برای احیای آیپد خود، کافیست آن را در حالت DFU مود بالا بیاورید (دکمه کم کردن صدا + دکمه زیاد کردن صدا سپس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - دکمه پاور و اتصال همزمان آیپد به آیتونز). پس از این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - کار می‌توانید iPadOS خود را یک نسخه پایین‌تر بیاورید و تا عرضه مجدد آپدیت از سوی اپل، از آن به درستی و مطابق کارکردی که انتظار دارید استفاده کنید.

با این حال شاید این کار هم جواب ندهد و آیپد شما همچنان «سینی» باقی بماند. برای درست کردن آن باید به اپل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - استور مراجعه کنید تا «نابغه‌های اپل» آن را درست کنند. (به ما خرده نگیرید چرا که این نام را اپل به کارمندان متخصص خود در اپل استور داده است).

البته فراموش نکنید که کاربران نسخه بتا را نصب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کنند و این نسخه‌ها همواره مشکلات ریز و درشت داشته‌اند. هدف از ارائه نسخه بتا هم برطرف کردن این مشکلات است تا کاربران عادی‌تر، راحت‌تر از سیستم عامل دستگاه خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone