🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23418.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزارت صنعت می‌خواهد عوارض واردات موبایل‌های مسافری را به ۲۶ درصد برساند

کمیسیون ماده یک وزارت صنعت معدن و تجارت، پیشنهاد داده تا حقوق ورودی تلفن همراه به صورت مسافری به ۲۶ درصد افزایش پیدا کند و از طرفی، معافیت‌های مندرج در قانون نیز حذف شود. در ...

کمیسیون ماده یک وزارت صنعت معدن و تجارت، پیشنهاد داده تا حقوق ورودی تلفن همراه به صورت مسافری به ۲۶ درصد افزایش پیدا کند و از طرفی، معافیت‌های مندرج در قانون نیز حذف شود. در صورتی که هیات وزیران این طرح را تایید کند، واردات مسافری با حقوق ورودی ۲۶ درصدی محاسبه خواهد شد.

بر اساس خبری که گمرک ایران منتشر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - کرده، وزارت صنعت با با افزایش حقوق ورودی گوشی به ۲۶ درصد و حذف معافیت مندرج در ماده ۱۳۸ آیین نامه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - اجرایی قانون امور گمرکی و ماده ۳۹ آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات موافقت کرده و این پیشنهاد را برای هیات وزیران ارسال کرده است. تا پیش از این موبایل‌ها تا ۸۰ دلار، و واردات به صورت پستی تا ۵۰ دلار شامل معافیت می‌شدند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان

به گزارش دیجیاتو و بر اساس تصویر فوق، تا پیش از این یک مسافر در صورتی که موبایلی را وارد کشور می‌کرد باید عوارضی که جمع آن به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۵.۱ درصد می‌رسید را پرداخت می‌کرد که اکنون به نظر می‌رسد باید انتظار داشت این عوارض به ۲۶ درصد برسد؛ اتفاقی که البته نیاز به تایید هیات وزیران دارد.

نکته قابل توجه اینجاست که بر اساس تصویر پایین، در سال گذشته تعداد موبایل‌هایی که به شکل مسافری وارد کشور شده بودند بیشتر از موبایل‌های ورودی از درگاه رسمی و توسط واردکنندگان بودند. هرچند امسال با فعالیت جدی‌تر شرکت‌های واردکننده، سهم واردات رسمی نسبت به واردات مسافری افزایش قابل توجهی داشته است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان

از طرفی اکنون - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - با اتصال سامانه گمرک و ناجا به هم، صرفاً مسافر واقعی (کسی که از کشور خارج و سپس وارد شده باشد) می‌تواند یک موبایل را رجیستر کند. همین مسئله نشان می‌دهد که جلوی سوءاستفاده از واردات مسافری، بر خلاف سال گذشته، تا حد زیادی گرفته شده و اکنون واردات انبوه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - موبایل‌های مسافری غیر ممکن است. در نتیجه پیشنهاد کنونی وزارت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - صنعت صرفاً هزینه‌های مسافر واقعی را افزایش می‌دهد؛ اتفاقی که البته به درآمدزایی بیشتر دولت از واردات موبایل مسافری کمک می‌کند.

این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - اولین بار نیست که خبرهایی در رابطه با افزایش عوارض ورودی برای تلفن همراه توسط وزارت صنعت مطرح می‌شود. پیش از این و در شهریور ماه، یکی از مسئولان وزارت صنعت در کردستان پیشنهاد داده بود که برای حمایت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - از تولید داخلی موبایل، عوارض ورودی باید به ۲۰ درصد افزایش پیدا کند. «پیمان الماسی»، معاون امور صنایع در سازمان صنعت، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - معدن و تجارت کردستان در همین رابطه گفته بود:

«اگر بتوانیم تعرفه واردات تلفن همراه را به ۲۰ درصد افزایش دهیم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - قطعا تولید داخلی توجیه اقتصادی خواهد داشت که از سوی وزارت خانه نیز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - این مسئله پیگیری خواهد شد.»

در صورتی که هدف افزایش تعرفه موبایل‌های مسافری به ۲۶ درصد، حمایت از تولید داخل باشد، می‌توان شباهت‌های بسیاری میان این سیاست‌گذاری با سیاست‌گذاری‌ها در صنعت خودرو یافت. با این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - حال، اکنون باید دید تصمیم هیات وزیران در خصوص تعرفه ۲۶ درصدی برای واردات مسافری موبایل چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone