🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23416.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ظهور و سقوط سیستم عامل های مختلف در ۲۰ سال اخیر [تماشا کنید]

تا همین چند سال پیش، کمتر کسی به تلفن هوشمند خود به عنوان ابزاری برای برطرف کردن اکثر نیاز‌های روزانه‌اش نگاه می‌کرد. شاید بتوان اپل و گوگل را مسئول جا انداختن این پدیده دانست. اما ...

تا همین چند سال پیش، کمتر کسی به تلفن هوشمند خود به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - عنوان ابزاری برای برطرف کردن اکثر نیاز‌های روزانه‌اش نگاه می‌کرد. شاید بتوان اپل و گوگل را مسئول جا انداختن این پدیده دانست. اما پیش از سال ۲۰۰۷ که آیفون انقلابی در این صنعت به وجود بیاورد، سیمبین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - و ویندوز موبایل سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده بودند. البته نمی‌توان از سیستم عامل های پالم و بلک‌بری نیز غافل شد.

این خاطره بازی باعث شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - تا کانال یوتیوب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - «Data is Beautiful» ظهور و سقوط سیستم عامل های مختلف در طول ۲۰ سال گذشته را به تصویر بکشد. این رقابت نفس‌گیر، چند نوستالژی دوست داشتنی و چند غافل‌گیری را نیز به همراه خود داشته است که پیشنهاد می‌کنیم خودتان در ویدیو زیر ببینید:

پس از دیدن ویدیو شاید متعجب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - شوید که چطور سیستم عامل سیمبین تا اوایل این دهه، همچنان یکه‌تاز بازار تلفن‌های هوشمند بوده است؟ یا چگونه ویندوز موبایلی که بعدها تحت نام ویندوز فون برای رقابت با بزرگانی چون اندروید و iOS توسعه داده شده بود، رفته رفته سهم بازار خود را از دست داد؟ همچنین چگونه سیستم عامل‌ هایی که شاید کمتر شناخته شده باشند، در حال رقابت با این دو غول هستند؟

البته برای هر کدام از سوالات بالا دلایل منطقی وجود دارد. مثلا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - مایکروسافت با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - بلندپروازی و انحصارطلبی، هم سیمبین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - را زمین زد، هم نوکیا را منحل کرد و هم ویندوز موبایل/ فون را از صحنه روزگار محو کرد. در این میان سهم بازار KaiOS شاید از دیگر سیستم عامل‌ ها بیشتر به چشم بیاید. اگر فراموش کرده‌اید، این سیستم عامل بیشتر روی گوشی‌های غیر هوشمند نصب هستند (نوکیا ۳۳۱۰، ۸۱۱۰ و این دست از گوشی‌ها).

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان

نکته ای که نباید فراموش کنید این است که داده‌هایی که کانال یوتیوبی فوق از آن استفاده کرده است مربوط به داده‌های گارتنر است که بیشتر روی تعداد دستگاه‌های فروخته شده تمرکز دارد تا تعداد کاربران. برای مثال اپل با در اختیار داشتن تقریبا ۲۰ درصد از سهم بازار، حجم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - زیادی از سود‌ فروش جهانی تلفن‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - هوشمند را در اختیار دارد.

با این حال، در گذشته شاهد گوشی‌هایی با طراحی عجیب‌تر بوده‌ایم و با شروع تسلط گوشی‌های اندروید و آیفون، طراحی‌های جاه‌طبانه نیز جای خود را به ساندویچ‌های شیشه و فلز داده‌اند، ولی همچنان یاد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریمان استان خراسان - و خاطره این گوشی‌ها در جایی مخصوص از قلب ما قرار خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone