🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23417.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شکایت استارتاپ Current از فیسبوک به دلیل تشابه لوگوی کیف پول کالیبرا

امروز روز خوبی برای فیسبوک و رمزارز لیبرا نیست. استارتاپ بانکی کارنت از فیسبوک به دلیل شباهت لوگوی اپلیکیشن این کمپانی و کیف پول کالیبرا (کیف پول رمزارز لیبرا) به دادگاه شکایت کرده است. این ...

امروز روز خوبی برای فیسبوک و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رمزارز لیبرا نیست. استارتاپ بانکی کارنت از فیسبوک به دلیل شباهت لوگوی اپلیکیشن این کمپانی و کیف پول کالیبرا (کیف پول رمزارز لیبرا) به دادگاه شکایت کرده است.

این شباهت به گونه‌ای است که باعث شده استارتاپ کارنت، از کمپانی فیسبوک، کیف پول کالیبرا، یکی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از زیرمجموعه‌های فیسبوک که IP کالیبرا را مدیریت می‌کند و شرکت طراحی کاراکتر (Character) شکایت کند. شکایت از شرکت Character در نوع خود جالب است. این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شرکت واقع در سانفرانسیسکو، مسئولیت طراحی لوگو‌های کیف پول کالیبرا و همچنین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لوگوی کارنت (Current) را بر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عهده داشته است.

به نظر می‌رسد که شرکت کارنت اولین بار در سال ۲۰۱۶ این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لوگو را ثبت کرده است و پس از آن همان شرکت طراحی، لوگوی کیف پول کالیبرا را نیز در تابستان امسال برای فیسبوک طراحی کرده است. بر اساس شکایت‌نامه کارنت به دادگاه، این شباهت آنقدر نزدیک است که باعث می‌شود این دو با یکدیگر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اشتباه گرفته شوند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

هاوارد شایر یکی از وکلای دارایی‌های معنوی در این رابطه گفته است:

این پدیده که لوگوی شاکی و متشاکی هر دو در یک شرکت طراحی شده‌اند کمی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشکوک است.

البته اولین بار کارنت تنها ۸ روز بعد از معرفی لیبرا و کیف پول کالیبرا، از کمپانی فیسبوک به دلیل نقض قوانین علامت تجاری به دادگاه شکایت کرده بود. با این حال دلیل موجهی برای این که چرا شرکت طراحی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاراکتر، از یک لوگوی یکسان برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دو کمپانی مختلف استفاده کرده است، وجود ندارد.

شاید دو گروه طراحی مختلف کاراکتر، مسئولیت طراحی لوگوهای این دو شرکت را بر عهده داشته‌ و از شباهت آن اطلاعی نداشته‌اند. یا اینکه فیسبوک اطلاعی نداشته که لوگوی کالیبرا با کارنت مشابه است. برای این منظور باید کمی صبر کرد تا اطلاعات دقیق‌تری از دادگاه منتشر شود. البته به گفته آقای شایر ۹۸ درصد چنین شکایاتی قبل از به دادگاه رسیدن پرونده حل و فصل می‌شود ولی این که فیسبوک می‌تواند با شرکت کارنت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنار بیاید هنوز معلوم نیست.

- تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فولاد شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone