🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23420.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های سری P ام‌اس‌آی چه قابلیت‌های ویژه‌ای دارند؟

ام‌اس‌آی با عرضه لپ‌تاپ‌های سری P، کاربرانی را هدف قرار گرفته است که علاوه بر قدرت بالا، به دستگاهی نیاز دارند که طراحی ظریف و قابل حمل داشته باشد. در این نوشتار به معرفی قابلیت‌ها ...

ام‌اس‌آی با عرضه لپ‌تاپ‌های سری P، کاربرانی را هدف قرار گرفته است که علاوه بر قدرت بالا، به دستگاهی نیاز دارند که طراحی ظریف و قابل حمل داشته باشد. در این نوشتار به معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این سری از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - لپ‌تاپ‌های MSI می‌پردازیم که در قالب سه خانواده مدرن، پرستیژ و Creator عرضه شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های Creator با برخورداری از سخت افزارها و سیستم خنک‌کننده پرقدرت در کنار صفحه نمایش باکیفیت، مخصوص تولیدکنندگان محتوا، طراحان و همه آنهایی است که با برنامه‌های سنگین و تخصصی کار می‌کنند.

اما سری Prestige را مدل‌های سبک و زیبا تشکیل می‌دهند که به لطف حفظ سخت افزارهای پرقدرت و دوام طولانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - باتری، برای حمل ایده آل هستند تا در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - هر زمان و مکانی به یک لپ تاپ کامل و بی نقص دسترسی داشته باشید. لپ‌تاپ‌های سری Modern نیز یک همراه خوب برای زندگی در عصر دیجیتال هستند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

در بازار کشورمان مدل‌های PS42 Modern، PS63 Modern و P65 Creator در دسترس هستند که به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص آنها می‌پردازیم.

لپ‌تاپ 14 اینچی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - PS42 Modern

این مدل نیروی خود را از پردازنده‌های پرقدرت نسل هشتمی‌ Core i7 U اینتل و گرافیک مجزای Geforce MX150 انویدیا با 2 گیگابایت حافظه ویدئویی می‌گیرد. با این حال این تنها ویژگی خاصی نیست که PS42 Modern  را به خاطر آن انتخاب کنید.

اولین ویژگی بارز لپ تاپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان -  PS42 Modern، طراحی زیبا و باریک آن است. این لپ تاپ علی رغم اینکه سخت افزارهای پرقدرتی را برای استفاده روزمره در خود جای داده است، تنها 1.19 کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت 15.9 میلی متر، بسیار باریک است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

ویژگی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - دیگر این لپ تاپ، حاشیه‌های صفحه نمایش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - بسیار باریک 5.7 میلی متری است که افزون بر زیبایی بیشتر، امکان دست یابی به یک لپ تاپ 14 اینچی بسیار جمع و جور را فراهم کرده است. این لپ تاپ از صفحه نمایش IPS با وضوح FULL-HD بهره می‌برد. صفحه نمایش این لپ تاپ از فناوری انحصاری True Color برخوردار است که امکان سوییچ میان حالت‌های مختلف را برای دست‌یابی به بهترین تجربه بصری ممکن می‌کند.

از آنجایی که دفع گرما در لپ تاپ‌های باریک بسیار حایز اهمیت است، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - PS42 Modern  از راهکار خنک‌سازی انحصاری Cooler Boost 3 با دو فن مجزا و سه لوله ناقل گرما مسی بهره می‌برد تا تحت هر شرایطی خنک و کم صدا بماند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

لپ تاپ PS42 Modern با جثه کوچک خود، کلیه درگاه‌های ارتباطی پرسرعت مُدرن چون USB 3.1 و USB نوع C - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - را در خود دارد تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.

به لطف برخورداری از باتری پرظرفیت و سخت افزارهای بسیار بهینه، می‌توانید تا 10 ساعت استفاده مداوم بر روی PS42 Modern حساب کنید. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان صدای باکیفیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - Nahimic 3 و حسگر اثر انگشت داخلی را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - برشمرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - MSI - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - PS63 Modern

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی، پردازنده نسل هشتمی ‌Core i7 U  اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Max-Q - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - انویدیا با 4 گیگابایت حافظه مجزا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - بهره می‌برد.

در طراحی PS63 Modern از کهکشان الهام گرفته شده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - که حاصل آن یک لپ تاپ با ظاهر بسیار شیک و مدرن است. طراحی این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - لپ تاپ هر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - نگاهی را به سمت خود می‌کشد و چیزی نیست که از آن خسته شوید.

این لپ تاپ از یک صفحه نمایش IPS با وضوح FULL-HD و حاشیه‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - بسیار نازک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - از هر طرف بهره می‌برد و به وسیله آن باید لپ تاپ‌های 15.6 اینچی بزرگ و حجیم را فراموش کنید. همچنین فناوری انحصاری True Color در این مدل نیز یافت می‌شود و می‌توانید حالت‌های مختلفی را برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - دست‌یابی به بهترین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - کیفیت تصویر ممکن اعمال کنید.

لپ تاپ PS63 Modern تنها 1.6 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت تنها 15.9 میلی متر، بسیار باریک است. به منظور حمل هرچه آسان تر، شارژر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - این لپ تاپ به طور ویژه ای طراحی شده که 19 درصد کوچک‌تر و 38 درصد سبک‌تر از آداپتورهای معمولی است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

به لطف - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - دوام طولانی باتری که به 16 ساعت استفاده مداوم می‌رسد، با خیال آسوده می‌توانید PS63 Modern را با خودتان به محل کار یا قرار ملاقات ببرید. اما اگر از سرعت پایین شارژ شدن گوشی خود خسته شده اید، کافی است آن را به درگاه Quick Charge 3.0 این لپ تاپ وصل کنید تا چهار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - برابر سریع تر از حالت معمول شارژ شود.

اگر با تاچ پد لپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - تاپ‌های معمولی نمی‌توانید کارهای پیچیده چون طراحی یا ادیت عکس را انجام دهید، PS63 Modern شما را بی نیاز از حمل موس می‌کند. این لپ تاپ از تاچ پد بسیار بزرگ بهره می‌برد که نه تنها 30 درصد سریع‌تر بوده، بلکه 35 درصد نیز بزرگ‌تر است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

همچنین PS63 Modern دارای صفحه کلید ارگونومیک است که باعث راحتی بیشتر در ساعت‌های متمادی کارکردن با آن می‌شود. این لپ تاپ موفق به اخذ گواهی Quiet Mark شده که عملکرد بی صدا را در محیط‌های کاری و خانگی تضمین می‌کند. برنامه Creator Center نیز امکان بهینه‌سازی و تنظیم کارایی را برای استفاده‌های گوناگون می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ PS63 Modern می‌توان خنک کننده پرقدرت و کم صدای Cooler Boost 3 و اسکنر اثر انگشت داخلی را برشمرد. با لپ تاپ PS63 Modern می‌توانید میز کارتان را همیشه با خودتان به همراه داشته باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی P65 Creator

این مدل قدرت پردازشی خود را از پردازنده Core i7 نسل هشتمی ‌اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1060 Max-Q  انویدیا با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - 6 گیگابایت حافظه مجزا می‌گیرد. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - پردازنده‌های Core i7 اینتل در رندرینگ و اجرای هم زمان برنامه‌ها بسیار پرقدرت هستند.

اگر فکر می‌کنید P65 Creator به همان اندازه که پرقدرت است، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - سنگین نیز هست، بهتر است بدانید این لپ‌تاپ تنها 1.8 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 17.9 میلی متر است. در حقیقت P65 Creator یک لپ تاپ جمع و جور - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - اما با سخت افزارهای پرقدرت است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی نوع IPS با وضوح تصویر FULL-HD بهره می‌برد؛ اما نکته قابل توجه، حاشیه‌های بسیار باریک 4.9 میلی متری آن است. صفحه نمایش P65 Creator قادر به پوشش نزدیک به 100 درصد رنگ‌های sRGB است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحان و تولیدکنندگان محتوا تبدیل می‌کند. فناوری MSI True Color نیز امکان اعمال حالت‌های بهینه‌سازی شده را برای تصویر می‌دهد.

از آنجایی که تولیدکنندگان محتوا و طراحان ممکن است به بیش از یک صفحه نمایش نیاز پیدا کنند، P65 Creator از متصل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - کردن تا سه صفحه نمایش اکسترنال برای مالتی تسکینگ پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند از درگاه‌های HDMI و mini-DisplayPort و Thunderbolt 3 برای دست‌یابی به وضوح تصویر تا 4K (3840x2160)  بهره بگیرد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

با استفاده از لپ تاپ P65 Creator می‌توان تا 8 ساعت بدون نیاز به شارژ باتری به کار با محتوا پرداخت که برای یک لپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - تاپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - پرقدرت با صفحه نمایش باکیفیت بسیار ایده آل است.

راهکار خنک سازی انحصاری Cooler - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - Boost Trinity با فن‌های Whirlwind Blade و چهار لوله ناقل گرما، عملکرد خنک لپ تاپ را در شدیدترین استفاده‌ها نیز تضمین می‌کند. این لپ تاپ به درگاه Thunderbolt 3 با پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه مجهز است که از عهده انتقال فایل‌های حجیم گرفته تا خروجی تصویر 4K  بر می‌آید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مریوان استان کردستان - می‌توان صدای باکیفیت Hi-Res، طراحی تماشایی و حسگر اثر انگشت داخلی را برشمرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ‌تاپ‌های MSI در ایران می‌توانید به صفحه فارسی آن در اینستاگرام مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکدل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر یک سوالی دارم دارسیران مریوان سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در دارسیران شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone