🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23424.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بیست ثانیه سرنوشت ساز؛ فناوری چگونه به رکوردشکنی تاریخی ماراتن کمک کرد؟

قهرمان المپیک ریو با درهم شکستن رکوردهای قبلی برای نخستین بار ماراتن ۴۲ کیلومتری را زیر ۲ ساعت طی کرد اما بخشی از این موفقیت مدیون فناوری بوده است. «الیود کیپچوگ»، دونده پر افتخار کنیایی ...

قهرمان المپیک ریو با درهم شکستن رکوردهای قبلی برای نخستین بار ماراتن ۴۲ کیلومتری را زیر ۲ ساعت طی کرد اما بخشی از این موفقیت مدیون فناوری بوده است.

«الیود کیپچوگ»، دونده پر افتخار کنیایی با ثبت رکورد ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۴۰ ثانیه در ماراتن وین از سدی عبور کرد که کسی فکر نمی کرد به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - این زودی‌ها فتح شود. سالهاست دوندگان ماراتن برای به پایان رساندن این مسافت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - در کمتر از  ۲ ساعت تلاش می کنند اما هر بار شکست خورده بودند.

کیپچوگ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - که سابقه کسب چندین مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد، به لطف فناوری های مدرن توانسته به این مهم دست پیدا کند. INEOS، سازمان دهنده این مسابقات رکوردشکنی در دو ماراتن را با دستاوردهای «راجر بنیستر»، یوسین بولت و پا گذاشتن نیل آرمسترانگ روی ماه مقایسه کرده که گزینه آخر از همه درست‌تر به نظر می رسد چرا که در آنها فناوری نقش پر رنگی ایفا کرده است.

سازمان دهندگان این رویداد برای فراهم کردن مقدمات رکوردشکنی در دو ماراتن پیش از هر چیز سراغ متخصصان هواشناسی رفتند تا بر اساس شرایط آب و هوایی بهترین زمان برای سوت آغاز را انتخاب کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان

اسپانسر مسابقه با صرف هزینه ای سنگین ۴۱ نفر از قهرمانان دو ماراتن جهان را استخدام کرده بود تا به عنوان بادگیر و پیس میکر در مقابل کیپچوگ حرکت کنند. این افراد هر چهار کیلومتر جایشان را با دونده های تازه نفس عوض می کردند و تا خط پایان پا به پای قهرمان کنیایی حرکت کردند.

روی یکی از خودروهای مسابقه لیزری نصب شده بود که بهترین مسیر برای حرکت را مشخص می کرد. علاوه بر این یک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - دوچرخه سوار در طول مسیر ژل‌های انرژی‌زای حاوی قندهای ساده را به دست دونده می رساند تا توان خود برای ادامه مسیر را حفظ کرده و نیازی به توقف نداشته باشد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان

در نهایت باید به نسخه ویژه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - ای از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - کفش نایکی %Next اشاره کرد که از فیبر کربن و با هدف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - افزایش بازدهی متابولیک دونده تا ۵ درصد طراحی شده بود. شاید این موارد ساده به نظر برسد اما میلیون ها دلار برای فراهم کردن شرایطی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - هزینه شده تا در نهایت یک انسان بتواند ۴۲ کیلومتر را زیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - ۲ ساعت طی کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان

کیپچوگ در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اردستان استان اصفهان - طول ماراتن بیش از ۴۰۰ بار مسافت ۱۰۰ متر را در ۱۷ ثانیه طی کرده و سرعت میانگین ۲۱ کیلومتر در ساعت را از خود به جا گذاشته است. از آنجا که این ماراتن تحت شرایطی خاص برگزار شده بود کماکان از نظر فدراسیون جهانی رکورد رسمی مسابقات ۲ ساعت و ۱ دقیقه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone