🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12528.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد صوتی فوق‌العاده شیائومی می 10S در بررسی DxOMark

چند هفته پیش، مرجع DxOMark به‌صورت اختصاصی عملکرد صوتی ایسوس ROG Phone 5 را که هنوز معرفی نشده مورد بررسی قرار داد و این گوشی را در صدر فهرست خود گذاشت. این مرجع حالا امروز ...

چند هفته پیش، مرجع DxOMark به‌صورت اختصاصی عملکرد صوتی ایسوس ROG Phone 5 را که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - هنوز معرفی نشده مورد بررسی قرار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - داد و این گوشی را در صدر فهرست خود گذاشت. این مرجع حالا امروز از بررسی موبایل معرفی‌نشده دیگری به نام شیائومی می 10S خبر داده که جای موبایل ایسوس را گرفته است.

مطابق بررسی‌های DxOMark، شیائومی می 10S امتیاز کلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - ۸۰ را دریافت کرده که ۱ امتیاز بالاتر از ایسوس ROG Phone 5 با امتیاز ۷۹ است. این مرجع می‌گوید مدل جدید خانواده می ۱۰ از پرچمدار قبلی این خانواده یعنی می ۱۰ پرو (با امتیار ۷۶) نیز بهتر عمل کرده است. در ادامه تصویری از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - عملکرد فنی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - این دستگاه در بخش‌های مختلف پخش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - و ضبط صدا را می‌بینید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس

این دستگاه ظاهرا در آزمایش‌های پخش و ضبط عملکرد درخشانی داشته و در هر دو آزمایش امتیاز ۸۰ را کسب کرده است. شیائومی امروز اعلام کرد که می 10S را در تاریخ ۲۰ اسفند معرفی می‌کند و این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - دستگاه بلندگوهایی دارد که توسط شرکت هارمن کاردن بهینه‌سازی شده است. DxOMark می‌گوید می 10S بلندگوی دوگانه‌ متقارنی دارد که اندازه آن‌ها ۰.۷ میلی‌متر است.

در گزارش‌ها مشخص شده که می 10S شیائومی از دوربین اصلی چهارگانه با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده خواهد داشت. چیپست می 10S اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود و دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است.

می 10S در رنگ‌های مشکی، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - سفید و آبی فروخته خواهد شد. با توجه به این که سخت‌افزار این گوشی ارتقای کمی نسبت به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مرودشت استان فارس - می 10 5G پیدا کرده، انتظار داریم که قیمت آن هم بالاتر باشد، ولی بعید است که قیمت این دستگاه از می ۱۰ پرو فراتر برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** تلویزیون توشیبا 50QA4C63DG شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی مرودشت فارس محلهدولت اباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone