🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12548.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لیست مشخصات کامل گلکسی A52 5G منتشر شد

گلکسی A52 5G هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود، اما حالا یک خرده‌فروشی در عربستان سعودی این گوشی را عرضه کرده و مشخصات فنی کامل آن را به اشتراک ...

گلکسی A52 5G هنوز رسما معرفی نشده و احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود، اما حالا یک خرده‌فروشی در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - عربستان سعودی این گوشی را عرضه کرده و مشخصات فنی کامل آن را به اشتراک گذاشته است.

میان‌رده جدید سامسونگ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. در اطلاعات این فروشگاه اشاره‌ای به پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا نشده، اما انتظار داریم که پنل گلکسی A52 5G - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - از نرخ ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. حسگر اثر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - انگشت در داخل نمایشگر کار گذاشته شده و گوریلا گلس شرکت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - کورنینگ از نمایشگر آن محافظت می‌کند. البته نمی‌دانیم که کدام نسخه از گوریلا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - گلس روی این دستگاه به کار رفته است.

اسنپدراگون 750G قلب تپنده گلکسی A52 5G خواهد بود و همراه آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این حافظه داخلی با کمک کارت حافظه تا ۱ ترابایت قابل ارتقاست، ولی در صورت استفاده از کارت حافظه اسلات سیم کارت دوم را از دست می‌دهید. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - این فروشگاه فقط یک پیکربندی حافظه را برای گلکسی A52 5G عرضه کرده اما این مسئله می‌تواند وابسته به بازار هدف باشد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان

موبایل جدید سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - استفاده می‌کند که قادر به فیلم‌برداری 4K است. این گوشی در قاب عقب همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (احتمالا از نوع فوق عریض) و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی (احتمالا از نوع ماکرو و تشخیص عمق) دیگر هم دارد. دوربین سلفی گلکسی A52 5G یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با کمک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - درگاه USB-C با شارژ سریع ۲۵ واتی سازگار است. این گوشی جک هدفون ندارد اما از NFC بهره می‌برد. فروشگاه یادشده سیستم عامل گلکسی A52 5G را اندروید ۱۰ اعلام کرده ولی احتمالا اشتباهی رخ داده چون این گوشی قبلا با اندروید ۱۱ روی پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - دیده شده بود.

گلکسی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تایباد استان خراسان - A52 5G با قیمت ۱۶۵۰ ریال عربستان فروخته می‌شود که چیزی معادل ۴۴۰ دلار خواهد بود. این موبایل باید نسخه 4G هم داشته باشد، اما این مدل هنوز مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone