🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12534.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ارایه اینترنت نامحدود هفتگی توسط رایتل

ارایه اینترنت نامحدود برای اولین بار در کشور توسط رایتل برای مشترکین این اپراتور صورت گرفته است. بسته نامحدود اینترنت هفت روزه از طریق اپلیکیشن رایتل من یا کد دستوری *۱۴۲*۸۰۰۷#و همچنین دیگر کانال‌های خرید ...

ارایه اینترنت نامحدود برای اولین بار در کشور توسط رایتل برای مشترکین این اپراتور صورت گرفته است.

بسته نامحدود اینترنت هفت روزه از طریق اپلیکیشن رایتل من یا کد دستوری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - *۱۴۲*۸۰۰۷#و همچنین دیگر کانال‌های خرید بسته‌های رایتل در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است رایتل اعلام کرده سقف مصرف منصفانه در این طرح ۳۵۰ گیگابایت در نظر گرفته شده است و امکان تمدید آن وجود دارد اما باید بدانید که این بسته را در ماه تنها یک بار می‌توانید تهیه کنید. رایتل بسته‌های نامحدود دیگری هم دارد و به عنوان مثال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - بسته نامحدود ۷ روزه‌ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - نیز تعبیه کرده که برای ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر در نظر گرفته شده و قیمت آن ۷۵۰۰ تومان است. ناگفته نماند محدودیت خرید یکبار در بازه زمانی سی روزه برای این بسته هم برقرار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - است.

این بسته اینترنت نامحدود هفت روزه که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گیلان استان گیلان - است، با قیمت ۵۰ هزار تومان به متقاضیان ارایه می‌شود.

علاقه‌مندان غیر رایتلی نیز می‌توانند با خرید سیم‌‌‌کارت رایتل از طریق طرح‌هایی همچون طرح هفت، سیم‌کارت اولی‌ها و یا طرح تامین اجتماعی از این بسته اینترنتی نامحدود بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامله نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام و احترام، خوشحالیم که به رضایت خود در خصوص خدمات ارایه شده توسط شرکت تعمیرچی شعبه گیلان در منطقه رودباری مبنی بر تعمیر تلویزیون توشیبا 55UA2063DG LCD-LED رسیده‌اید. این نشان از پیگیری کارآمد و استفاده از تجهیزات و تخصص مناسب توسط پرسنل شرکت الو در ارایه خدمات با بالاترین کیفیت می‌باشد. آرزومندیم که در صورتی که نیاز به خدمات تعمیری دیگری دارید، از خدمات شرکت الو در خصوص تعمیرات خانگی و صنعتی استفاده نمایید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone