🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12531.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با سه اپ Petal جدید، رقابت با گوگل را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند

هواوی در سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن موبایلی جدیدی به نام Petal Search را معرفی کرد که قابلیت‌هایی مثل جستجو، وبگردی و دانلود اپلیکیشن‌ها را به‌صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دنبال انتشار این اپ، ...

هواوی در سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن موبایلی جدیدی به نام Petal Search را معرفی کرد که قابلیت‌هایی مثل جستجو، وبگردی و دانلود اپلیکیشن‌ها را به‌صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دنبال انتشار این اپ، Petal Maps هم معرفی شد تا جایگزینی برای گوگل مپس باشد. حالا اطلاعات جدید از برنامه این کمپانی چینی برای عرضه اپلیکیشن‌های Petal - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - بیشتری برای کاربران اکوسیستم «خدمات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - موبایلی هواوی» یا HMS خبر می‌دهد.

طبق اعلام یک منبع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - آگاه چینی، هواوی در حال کار روی چند اپ جدید با اسم پیشوندی Petal - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - نظیر Petal Vision و Petal Keyboard و Petal - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - Assistant است. این منبع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - می‌گوید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - برخی از این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - آماده عرضه هستند و شماری از آن‌ها همین حالا تحت آزمایش قرار دارند. با این حال فعلا چیزی به‌صورت رسمی از سوی هواوی اعلام نشده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان

اگر به نام این اپلیکیشن‌ها توجه کنید، Petal Vision می‌تواند اپلیکیشنی برای اسکن هوشمند اشیاء مختلف و شناسایی آن‌ها باشد. این اپ می‌تواند متناسب با اسکن کاربر نتایج جستجو را روی دستگاه به نمایش دربیاورد. Petal Keyboard به وضوح یک کیبورد شبیه Gboard خواهد بود و Petal Assistant هم می‌تواند محصول تازه‌ای برای ارتقای تجربه کاربری مشتریان هواوی باشد.

به نظر می‌رسد که این شرکت هم درست مثل گوگل در پی ساخت اکوسیستم کاملی از اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف است. تحریم‌ها هواوی را به سمت خودکفایی سوق داده و این شرکت حالا فعالانه در پی توسعه اپلیکیشن‌های مختلفی است تا نیاز کاربران خود را برطرف کند.

این شرکت چندی پیش از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - اپ Petal Mail رونمایی کرد که هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد و امکان ارسال و دریافت ایمیل را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند حامل اطلاعات کاربر از اپلیکیشن‌های مختلف Petal باشد و برای ارائه یک تجربه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - یکنواخت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - داده‌های کاربر را در اپلیکیشن‌های مختلف همگام‌سازی کند، یعنی داده‌های کاربر روی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - اپ‌های گوناگون را در فضای ابری نگه دارد تا هر زمان که لازم است به آن دسترسی داشته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سقز استان کردستان - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone