🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12543.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی گوشی‌های گلکسی A52 و A72 سامسونگ لو رفت

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد طراحی، مشخصات و قیمت احتمالی میان‌رده‌های جدید سامسونگ منتشر شده است. حالا طبق آخرین اخبار، کره‌ای‌ها احتمالا در تاریخ ۲۷ اسفند از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهند کرد. ...

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد طراحی، مشخصات و قیمت احتمالی میان‌رده‌های جدید سامسونگ منتشر شده است. حالا طبق آخرین اخبار، کره‌ای‌ها احتمالا در تاریخ ۲۷ اسفند از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهند کرد.

حساب کاربری توییتر «FrontTron» تصویری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد سامسونگ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - قصد دارد ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۷ به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - وقت تهران در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - رویدادی، میان‌رده‌های جدیدش را معرفی کند. ظاهرا کره‌ای‌ها برنامه رویداد آنپکد ماه مارس ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشته بودند ولی به فاصله کوتاهی آن را حذف کردند، اما کاربر توییتر قبل از حذف، از آن اسکرین‌شات گرفته و به اشتراک گذاشته است.

انتظار می رود گوشی‌های هوشمند گلکسی  A52 و گلکسی  A72 در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شوند. گلکسی A52 با نمایشگر ۶.۵ اینچی و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - گلکسی A72 با نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم

طبق گزارش‌ها، میان‌رده‌های جدید با قابلیت اتصال به شبکه 4G با نرخ تازه سازی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - ۹۰ هرتز و نسخه 5G با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه خواهند شد. هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و محافظ گوریلا گلس ۵ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - بهره می‌برند.

نسخه LTE این دو گوشی هوشمند از چیپست اسپندراگون - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - 720G بهره می‌برند. در حالی که نسخه 5G به چیپست اسنپدارگون 750G مجهز می‌شود. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - میان‌رده‌های جدید با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - عرضه خواهند شد. به علاوه هر دو موبایل جدید - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - با اندروید - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - ۱۱، دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی،‌ دوربین ۵ مگاپیکسلی و درنهایت حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A52 و گلسی A72 می‌توان به مقاومت در برابر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - نفوذ گرد و غبار و آب با استاندارد IP67 اشاره کرد. گلکسی A52 مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی A72 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد شد. هر دو موبایل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - جدید از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و گلکسی A72 مجهز به اسپیکر استریو خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone