🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12530.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چت روم صوتی و رمزنگاری سرتاسری احتمالا به اینستاگرام می‌آیند

یک توسعه دهنده اپلیکیشن پس از بررسی کدهای اینستاگرام از اضافه شدن چت روم صوتی و رمزنگاری دو سویه به این شبکه اجتماعی خبر می‌دهد. محبوبیت کلاب‌هاوس (Clubhouse) نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر ...

یک توسعه دهنده اپلیکیشن پس از بررسی کدهای اینستاگرام از اضافه شدن چت روم صوتی و رمزنگاری دو سویه به این شبکه اجتماعی خبر می‌دهد.

محبوبیت کلاب‌هاوس (Clubhouse) نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر صدا آینده درخشانی دارند. البته این اپ فعلاً فقط برای کاربران iOS و با ارسال دعوتنامه در دسترس است. محبوبیت این اپ سبب شده تا دیگر غول‌های تکنولوژی نیز به ارائه سرویس چت صوتی تمایل پیدا کنند. توییتر سرگرم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - آزمایش قابلیت Spaces است و حال بر اساس گزارشی جدید، فیسبوک نیز می‌خواهد چت‌های صوتی را به اینستاگرام آورده و قابلیت رمزنگاری دو سویه (E2EE) را به چت‌ها بیاورد.

«اینستاگرام لایو»، یکی از قابلیت‌های محبوب کاربران - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - برای برقراری تعامل با دنبال کنندگان است. قابلیت Live Rooms هم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - اخیراً به این شبکه اجتماعی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - اضافه شده که به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - کاربر اجازه می‌دهد هنگام پخش زنده سه نفر دیگر را به تماس اضافه کند. حال اینستاگرام به دنبال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - اضافه کردن چت روم‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - صوتی نیز است که در آن میزبان قادر به اضافه کردن کاربران حین گفتگوی صوتی خواهد بود.

یک توسعه دهندگان اپلیکیشن با نام مستعار Alessandro Paluzzi در توییتر، تصویری از قابلیت چت صوتی اینستاگرام را منتشر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - کرده است:

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی

در یکی از تصاویر آیکن میکروفن کنار آیکن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - آشنای دوربین قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - که معمولاً در پخش‌های زنده نمایش داده می‌شود. در ادامه گزارش به جزئیات نحوه عملکرد چت‌های صوتی اشاره‌ای نشده، اما قرارگیری آیکن میکروفن در کنار آیکن دوربین نشان می‌دهد که احتمالاً قابلیت چت صوتی و ویدیویی به اینستاگرام خواهد آمد.

تمایل فیسبوک به کپی کردن از روی کلاب‌هاوس ماه گذشته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - میلادی مشخص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - شد. این شرکت هنگام رونمایی از قابلیت Live Rooms به انتشار قابلیت‌های صوتی در چند ماه آینده اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی

اینستاگرام همچنین احتمالاً قرار است قابلیت رمزنگاری دو سویه را نیز به اینستاگرام اضافه کند. این ویژگی یک لایه امنیتی دیگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - به چت‌ها اضافه کرده و احتمال جاسوسی از پیام‌ها را بسیار کم می‌کند. به گفته توسعه دهنده یاد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شازند استان مرکزی - شده، این قابلیت هم اکنون در دست توسعه است اما از تاریخ انتشار آن اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone