🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42704.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فیت بیت از ساعت هوشمند ورزشی Ionic رونمایی کرد

در اردیبهشت ماه امسال شایعاتی مبنی بر معرفی یک ساعت هوشمند ورزشی از کمپانی «فیت بیت» منتشر شد که محصولی را با بدنه آلومینیومی یکپارچه و بندهای قابل تعویض نشان می داد. [digipullqoute place="right"]Ionic تا ...

در اردیبهشت ماه امسال شایعاتی مبنی بر معرفی یک ساعت هوشمند ورزشی از کمپانی «فیت بیت» منتشر شد که محصولی را با بدنه آلومینیومی یکپارچه و بندهای قابل تعویض نشان می داد.

Ionic تا عمق 50 متری ضد آب است

حال این شایعات به حقیقت پیوسته و شرکت مذکور، از نخستین ساعت هوشمند ورزشی خود تحت عنوان «Ionic» رونمایی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است؛ پوشیدنی مورد بحث برای مشتریانی طراحی شده که ویژگی های یک ساعت هوشمند کامل را در کنار مقاومت و قابلیت های یک مچ بند ورزشی می خواهند.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همین رو، Ionic به بدنه ای با دوام و با مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری مجهز شده، و از سنسور «SpO2» برای سنجش اکسیژن خون و همچنین GPS بهره مند بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و می تواند فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های ورزشی کاربر را ثبت و تحلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

طبق اعلام رسمی فیت بیت، محصول جدید عمر چهار روزه باتری را در شرایط کاربری استاندارد تضمین نموده و قابلیت پخش موسیقی و نمایش اعلان های تلفن همراه را نیز دارد.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های مخصوص Ionic از فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - «Fitbit App Gallery» بوده و پس از عرضه SDK محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مورد بحث به توسعه دهندگان در ماه آینده، به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

ساعت هوشمند ورزشی Ionic در سه رنگ نقره ای، مشکی و نارنجی (با بند آبی) و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با قیمت 295 دلار به فروش خواهد رسید که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای سفارش بندهای اضافی، مبلغ 30 دلار به رقم اصلی اضافه شده که این مقدار برای بندهای چرمی معادل 60 دلار خواهد بود.

گفتنی است محصول جدید فیت بیت با نسخه های به روز اندروید و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - iOS سازگار بوده، و احتمالاً یک نسخه ویژه از آن با همکاری آدیداس در سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone