🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23333.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال: ایران ارزان‌ترین هاب برنامه‌نویسی دنیا را دارد

«مهدی محمدی»، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که ایران در حال حاضر ارزان‌ترین هاب برنامه‌نویسی را در دنیا دارد و امروزه حتی بسیاری ...

«مهدی محمدی»، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که ایران در حال حاضر ارزان‌ترین هاب برنامه‌نویسی را در دنیا دارد و امروزه حتی بسیاری از شرکت‌های هندی که زمانی ارزان‌ترین نیروهای برنامه‌نویسی دنیا را داشت، از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - تیم‌های ایرانی سفارش می‌گیرند.

محمدی در حاشیه رونمایی از پلتفرم‌های کارآفرینی اقتصاد دیجیتال، از افزایش سهم صادرات نرم‌افزار کشور می‌گوید. او با اشاره به درآمد ۹۰ هزار میلیارد تومانی که کسب‌وکارهای ایرانی در سال گذشته داشتند تاکید می‌کند که درصدی از این درآمدها به مساله صادرات برمی‌گردد:

«در بخش سخت‌افزار که گمرک این آمار را مشخص می‌کند و در حال حاضر می‌توانم بگویم که به دلایل مختلفی چون تحریم‌ها، صادرات سخت‌افزار در ایران کاهش چشمگیری داشته. اما هرچه در این مبحث با کاهش روبرو هستیم، از آنسو در مبحث صادرات نرم‌افزاری با افزایش چشمگیری روبرو هستیم. با افزایش تعداد فریلنسرها و پروژه‌هایی که این افراد می‌گیرند، این مقوله در ایران رشد چشمگیری داشته است به طوری که تصور می‌کنم رشدی چندین برابری را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کرده‌ایم.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان

محمدی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیروهای برنامه‌نویسی ایرانی ارزان‌ترین نیروهای برنامه‌نویس در جهان به شمار می‌آیند به دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - می‌گوید که امروزه حتی کشورهایی مثل چین و هند که به عنوان نیروهای ارزان در این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - حوزه شناخته می‌شوند، سفارشاتی را به ایرانیان می‌دهند: «حتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - تصور می‌کنم که تیم‌های هندی سفارشاتی به ایرانیان داده و بعد آن را به کارفرمای اصلی تحویل می‌دهند و در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - واقع این وسط به نوعی واسطه‌گری می‌کنند. امیدوار هستیم که بتوانیم نیروهای خودمان را به طور مستقیم با کارفرماهای بین‌المللی ارتباط دهیم.»

محمدی اذعان دارد که برنامه‌نویسی در سالیان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - آینده شبیه به چیزی مانند ICDL در سال‌های گذشته می‌شود و یادگیری اصولی و موارد پایه آن برای نیروهای کاری یک ضرورت به شمار خواهد رفت. او که خود از جامعه مهندسی پای به صنعت ICT - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - گذشته تاکید دارد که اهمیت روزافزون دانش IT و برنامه‌نویسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - به این معنا نیست که در کشور به نیروهای علوم انسانی و یا همان مهارت‌های نرم احتیاجی نداریم:

«این تصور که اگر فرزندان ما در آینده برنامه‌نویسی یاد نگیرند پس افرادی شکست خورده هستند تصور درستی نیست. مهارت‌های نرم در کنار این موارد جزو اصلی‌ترین مهارت‌هایی است که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - یک کشور برای ادامه حیات به آن نیاز دارد.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان

او در پاسخ به این پرسش که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - برای یادگیری این نوع مهارت‌ها و علوم چه کاری در معاونت علمی ریاست جمهوری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - انجام شده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - نیز به دیجیاتو گفت: «ما در تمامی برنامه‌های کمپ برنامه‌نویسی و کلاس‌های آموزشی که داریم، بلااستثنا به تمامی حضار و شرکت‌کنندگان مهارت‌های نرم را نیز در کنار موضوعات IT یاد می‌دهیم. بسیاری از برنامه‌نویسان قهار و افراد حاذق در زمینه تکنولوژی ما توانایی برقراری‌ ارتباط‌های انسانی ساده با سایر افراد را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - ندارند و این یک نقطه ضعف برای این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - قشر به شمار می‌رود.»

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال اعتقاد دارد که مهارت‌های علوم انسانی در کنار علوم برنامه‌نویسی می‌تواند باعث رشد روزافزون برنامه‌نویسی و صادرات نرم افزار باشد و تاکید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - دارد که دولت سعی و تلاش خود را برای آماده‌سازی بازار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - جهانی برای فریلنسرها و تیم‌های برنامه‌نویسی داخل کشور به کار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone