🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23336.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شارپ از پرچمدار Aquos Zero 2 با نرخ رفرش 240 هرتز رونمایی کرد

شرکت شارپ که دی ماه سال 97 «Aquos Zero» سبک ترین گوشی 6 اینچی دنیا را به بازار عرضه کرده بود، امروز جانشین این گوشی به نام Aquos Zero 2 را معرفی کرد. گوشی Aquos Zero ...

شرکت شارپ که دی ماه سال 97 «Aquos Zero» سبک ترین گوشی 6 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - اینچی دنیا را به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - بازار عرضه کرده بود، امروز جانشین این گوشی به نام Aquos Zero 2 را معرفی کرد.

گوشی Aquos Zero 2 از نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 با نرخ رفرش فوق العاده 240 هرتزی بهره می برد. همانند بیشتر گوشی های بازار این تلفن هوشمند نیز دارای ناچ قطره ای در بالای نمایشگر است که دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با پشتیبانی از تشخیص چهره را در خود جای داده.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران

گوشی Aquos Zero 2 تنها 143 گرم وزن داشته (3 گرم سبک تر از نسل قبلی) و از چیپست اسنپدراگون 855 و پردازشگر گرافیکی Adreno 640 بهره می برد. حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4x - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - حافظه داخلی 256 گیگابایتی با پشتیبانی از UFS 3.0 این مجموعه را همراهی می کنند.

طول، عرض و قطر گوشی مورد بحث به ترتیب برابر با 158، 74 و 8.8 میلیمتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - است. این گوشی از  4G VoLTE، وای فای 5 (Wi-Fi 802.11 ac)، بلوتوث 5 و موقعیت یاب جهانی پشتیبانی نموده و از درگاه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران - USB-C بهره می برد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زیراب استان مازندران

در پنل شیشه ای پشتی گوشی Aquos Zero 2 دوربین دوگانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 و یک سنسور عریض قرار گرفته اند. این گوشی از باتری 3130 میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

تلفن هوشمند شارپ Aquos Zero 2 با سیستم عامل اندروید 10 و در رنگ های مشکی و سفید در هفته های آتی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز از زمان عرضه دقیق اخباری منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone