🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23334.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از ورود یک موبایل ایرانی ۲.۸ میلیون‌ تومانی در آینده نزدیک به بازار خبر داد

وزیر ارتباطات خبر از به بازار آمدن یک موبایل ایرانی قدرتمند در آینده نزدیک داد و اعلام کرد که قیمت تمام شده آن ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ رقمی که البته پیش‌تر مقرر ...

وزیر ارتباطات خبر از به بازار آمدن یک موبایل ایرانی قدرتمند در آینده نزدیک داد و اعلام کرد که قیمت تمام شده آن ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - رقمی که البته پیش‌تر مقرر شده بود تا یک و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - میلیون تومان باشد.

«محمد جواد آذری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - جهرمی» امروز در حاشیه هیات دولت اعلام کرد که از رییس بانک مرکزی و وزیر صنعت، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - معدن و تجارت خواسته که یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیاردی را برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - تحریک بازار نسبت به عرضه این گوشی اختصاص دهند: - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - «صحبت‌هایی کردیم که این رقم را در اختیار اپراتورها قرار دهیم تا آنها هم اعتبار بگیرند و گوشی ایرانی را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - با مشترکین خود باندل کنند.»

وزیر ارتباطات اذعان دارد که با کارخانه سازنده این گوشی صحبت‌هایی کرده و اشکالات اولیه آن برطرف شده است. به گفته او در روز گذشته آخرین نسخه تلفن همراه برای او ارسال شده که راضی کننده بوده و مدل مشابه آن در برندهای خارجی بالای ۶ میلیون تومان قیمت دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان

به گفته جهرمی در حال حاضر ۱۵ هزار گوشی از این نمونه تولید شده و آنها قصد دارند یک خط تولید صد هزار عددی را تا پایان سال - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - راه‌اندازی کنند. با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که آذری جهرمی در رابطه با این موبایل داده، احتمالاً گوشی مذکور مدل جنرال‌ لوکس شاهین II - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - از شرکت جی‌ال‌ایکس باشد.

مشخصات این موبایل شامل 4 گیگابات رم، 128 گیگ حافظه داخلی، باتری 4000 میلی آمپری و دوربین سه گانه 48 و8 و 2 مگاپیکسلی است. این گوشی که در سایت رسمی GLX‌ نیز زمان عرضه‌اش «بزودی» اعلام شده، پرچمدار این برند ایرانی به شمار می‌آید.

جهرمی پیش‌تر تاکید کرده بود که نمودارها و آمارها نشان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌دهد که شاخص توسعه فناوری به ویژه در بخش تلفن همراه رو به افول است و دچار افت شده است؛ او این مساله را نگران کننده تلقی کرده و اذعان داشته که همین موضوع باعث شد تا دولت بخواهد یک گوشی کاربردی با قیمت مناسب را برای مردم تهیه کند

البته در نهایت باید دید که کاربران ایرانی حاضر هستند که یک گوشی ایرانی پرچمدار ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی که هنوز مشخصات دقیقی هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - از نسخه اندروید آن در دست نیست را تهیه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنند یا به سراغ موبایل‌های میان رده دیگری از سوی شرکت‌های دیگر خواهند رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone