تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24001.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

والمارت به خاطر آتش سوزی پنل های خورشیدی در هفت فروشگاه از تسلا شکایت کرد

شرکت تسلا که به تازگی اجاره ماهیانه پنل های خورشیدی خود را آغاز کرده بود با مشکلی بزرگ مواجه شده است. پنل های خورشیدی این شرکت در چندین فروشگاه والمارت آتش سوزی به راه انداخته ...

شرکت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تسلا که به تازگی اجاره ماهیانه پنل های خورشیدی خود را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - آغاز کرده بود با مشکلی بزرگ مواجه شده است. پنل های خورشیدی این شرکت در چندین فروشگاه والمارت آتش سوزی به راه انداخته و مدیران این فروشگاه زنجیره ای را وادار به شکایت از تسلا کرده اند.

به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - گزارش خبرگزاری CNBC پنل های خورشیدی ساخت شرکت تسلا در هفت فروشگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - «والمارت» (Walmart) دچار آتش سوزی شده اند. مدیران والمارت می گویند این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - مسئله به دلیل نقص در سیم کشی پنل ها بوده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - است. آنها کارمندان تسلا را به عدم دانش کافی در این زمینه متهم کرده اند.

مدیران والمارت می گویند کارمندان تسلا چندین مرتبه به فروشگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - آماده بودند تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - پنل ها را بررسی کنند ولی ظاهراً مهارت کافی برای رفع ایرادات فنی پنل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها را نداشته اند. به گفته کارکنان والمارت، پنل های خورشیدی تسلا علاوه بر مشکل سیم کشی ایرادات ظاهری هم داشته اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

حال والمارت از تسلا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به دلیل نقض مفاد قرارداد همکاری، بی توجهی آشکار و عدم رعایت استانداردهای صنعت به دادگاه شکایت کرده است. مدیران این فروشگاه زنجیره ای برای خسارتی که پنل های خورشیدی تسلا به فروشگاه های آنها زده درخواست غرامت کرده اند. آنها همچنین قصد دارند پنل های این شرکت را از بیش از 240 شعبه جمع آوری کنند.

تسلا تاکنون واکنشی نشان نداده ولی احتمال اینکه مدیران این شرکت دست روی دست بگذارند بسیار پایین است. تسلا با اینکه خودروهای برقی خوبی می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سازد ولی در زمینه تولید پنل های خورشیدی هنوز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به مهارت کافی نرسیده و از سال گذشته میلادی با مشکلات این پنل ها دست و پنجه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نرم کرده است.

باید دید این دعوای حقوقی به کجا کشیده می شود. سران این خودروساز کالیفرنیایی به خوبی می دانند اگر در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - این دعوای حقوقی شکست بخورند، نه تنها برندشان خدشه دار خواهد شد بلکه باید با سیل انتقادات نیز مواجه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone