🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26735.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هک ۲۵۰ میلیون ایمیل توسط بدافزار TrickBot

بدافزار TrickBot حدود ۲۵۰ میلیون حساب ایمیل را به سرقت برده و در میان قربانیان این بدافزار سیستم های متعلق به دولت های آمریکا، بریتانیا و کانادا نیز دیده می شود. سابقه شناسایی TrickBot به سال ...

بدافزار TrickBot حدود ۲۵۰ میلیون حساب ایمیل را به سرقت برده و در میان قربانیان این بدافزار سیستم های متعلق به دولت های آمریکا، بریتانیا و کانادا نیز دیده می شود.

سابقه شناسایی TrickBot به سال ۲۰۱۶ برمی گردد اما محققان امنیتی Deep Instinct پی برده اند که این بدافزار شروع به جمع آوری نام کاربری و رمز عبور ایمیل و لیست مخاطبان کرده است.

در این روش جدید که TrickBooster نامگذاری شده، بدافزار از ایمیل قربانی برای ارسال ایمیل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - های اسپم آلوده استفاده کرده و برای پاک کردن ردپای خود پیام ارسالی را از صندوق خروجی و پوشه Trash حذف می کند. تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان

Deep Instinct در بررسی های خود پایگاه داده ای با حدود ۲۵۰ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - میلیون ایمیل مخاطره آمیز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - را پیدا کرده که TrickBot با استفاده از آن به گسترش دامنه نفوذ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - می پردازد. به گفته این موسسه در بانک اطلاعاتی کشف شده میلیون ها ایمیل به سازمان های دولتی در آمریکا، کانادا و بریتانیا تعلق دارد.

این دیتابیس حاوی ۲۵ میلیون حساب کاربری جیمیل، ۱۹ میلیون حساب یاهو، ۱۱ میلیون «هات‌میل» و موارد دیگری از AOL، MSN و Yahoo.co.uk است.

آنطور که TechCrunch می گوید TrickBooster ماه گذشته شناسایی شده اما Deep Instinct مشغول بررسی بیشتر و ارائه اطلاعات به مقامات دولتی بوده است. با توجه به انتشار بسیار گسترده این بدافزار هنوز مشخص نیست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - که چه زمانی راه حل آن ارائه شود اما با قطعیت می توان گفت که TrickBooster به عنوان سلاحی قدرتمند در توپخانه غنی TrickBot عمل می کند.

TrickBot بدافزار جدیدی نیست و پیش از این توسعه دهندگان Ryuk از طریق روش هایی نظیر ایمیل اسپم از آن استفاده می کردند. برآورد محققان حاکی از این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - است که Ryuk تنها در ۵ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت جام استان خراسان - ماه درآمدی ۳.۷ میلیون دلاری را طی ۵۲ تراکنش بیت کوین عاید هکرها کرده است.

شرکت Sophos در پیش بینی های خود برای سال ۲۰۱۹ تاکید کرده باج افزارها بیشتر از پیش هدفمند می شوند و هکرها صرفا روی اهداف بزرگ نظیر سازمان های دولتی و کسب و کارهای عظیم تمرکز خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone