🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23388.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

صاحب اپل کارت بدون استفاده از آن قربانی کلاهبرداری شد

به تازگی یکی از صاحبان اپل کارت مدعی شده با وجود استفاده نکردن از کارت خود، قربانی کلاهبرداری شده است. قربانی می گوید با اینکه محل زندگی او در ایالت دیگری است، ولی متوجه تراکنش ...

به تازگی یکی از صاحبان اپل کارت مدعی شده با وجود استفاده نکردن از کارت خود، قربانی کلاهبرداری شده است.

قربانی می گوید با اینکه محل زندگی او در ایالت دیگری است، ولی متوجه تراکنش با اپل کارت خود در شهر شیکاگو شده. او معتقد است فقط از اپل پی (Apple Pay) با اپل کارت خود استفاده کرده و هرگز به شکل فیزیکی از کارت خود استفاده ای نکرده است؛ بنابراین احتمال کلاهبرداری از طریق اسکیمینگ (کپی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردن داده های نوار مغناطیسی کارت روی کارت دیگر) نزدیک به صفر است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان

احتمال سرقت داده های کارت حین انجام تراکنش با Apple Pay نیز بسیار کم است و حتی اگر سارقین بتوانند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از این طریق اطلاعات کارت را سرقت کنند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دلیل استفاده از کد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منحصر به فرد برای هر تراکنش، احتمال سرقت در تراکنش های بعدی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود نخواهد داشت. اپل در مورد نحوه کارکرد Apple Pay می گوید:

«اپل پی برای هر تراکنش از شماره ای مختص به هر دیوایس و یک کد تراکنش منحصر به فرد استفاده می کند. بنابراین شماره کارت هیچ وقت در گوشی کاربر یا سرورهای اپل ذخیره نمی شود. پس از پرداخت نیز شماره کارت هیچ گاه با فروشندگان به اشتراک گذاشته نمی شود.»

کاربر مذکور مشکل خود را با بخش پشتیبانی اپل نیز در میان گذاشته اما کارمند این قسمت گفته که سیستم امنیتی به کار رفته در اپل کارت جزو بهترین ها بوده و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در صورت انجام تراکنش های غیر مجاز صاحب کارت مسئولیتی نخواهد داشت.

کارمند اپل در انتها ضمن اشاره به اینکه همکاران او در حال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بررسی تراکنش های مشکوک بوده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و تنها مجاز به دیدن مکان تراکنش و نوع کارت استفاده شده هستند، پاسخ قانع کننده ای به وی نداده است.

هنوز نمی توان با قطعیت در این مورد نتیجه گرفت؛ اما با توجه به اینکه فرد قربانی هیچ وقت از کارت خود استفاده نکرده، می توان تقصیر را گردن بانک یا حتی خود اپل انداخت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تورانبانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من از شهر خمینی شهر هستم و تلویزیون BTV-43FDC110B رو دارم. یکی از مشکلاتی که تجربه کردم این بود که در برخی موارد تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می‌شد. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی منبع تغذیه باشد که باید توسط یک تعمیرکار ماهر برطرف شود.

به علاوه، در بعضی موارد، پس از روشن کردن تلویزیون، صفحه نمایش به صورت ناهمگون، کج و محوظ نمایش داده می‌شد، که می‌تواند به دلیل خرابی مدار تصویربرداری باشد. همچنین، ممکن است مشکل در کابل ارتباطی HDMI باشد که می‌توان با جایگزینی آن رفع کرد.

برای تعمیر این تلویزیون در شهر خمینی شهر، بهترین راه این است که به یک فروشگاه تخصصی الکترونیکی محلی مراجعه کنید. آنها قطعات و تجهیزاتی را برای نصب و تعویض دارند و همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلات رایج را حل کنید. همچنین، شما می‌توانید با خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده تماس حاصل کنید و از آنها درخواست کمک برای تعمیر تلویزیون خود داشته باشید.

امیدوارم این پاسخ به دردتون بخوره



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone