🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23407.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیلتر شبکه های اجتماعی در ترکیه همزمان با حمله ارتش به شمال سوریه

اپراتور «ترک تلکام» همزمان با حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه ، دسترسی به توییتر، واتس اپ، فیسبوک و اینستاگرام را در شهرهای جنوبی قطع کرده است. ارتش ترکیه به بهانه مبارزه با تروریست ها ...

اپراتور «ترک تلکام» همزمان با حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه ، دسترسی به توییتر، واتس اپ، فیسبوک و اینستاگرام را در شهرهای جنوبی قطع کرده است.

ارتش ترکیه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - به بهانه مبارزه با تروریست ها تهاجم گسترده ای را علیه مواضع کردها در شمال سوریه آغاز کرده است. در این میان ترک تلکام، یکی از سه اپراتور اصلی ترکیه که بخشی از آن در مالکیت دولت قرار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - دارد، برای ۴۸ ساعت دسترسی به شبکه های اجتماعی محبوب از جمله توییتر، واتس اپ، فیسبوک و اینستاگرام را در دستکم سه شهر جنوبی ترکیه قطع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - کرد.

بر اساس تحلیل های موسسه Netblocks که بر دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا نظارت دارد، مشترکان ترک تلکام در شهرهای «غازی انتپ»، «شانلی اورفا» و «هاتای» از ساعت ۹ صبح چهارشنبه تا صبح جمعه امکان دسترسی به پلتفرم های مذکور را نداشته اند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران

ترکیه از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - زمان کودتای نافرجام ۲۰۱۶ به بزرگترین زندان روزنامه نگاران تبدیل شد و همین عامل تعدادی از ژورنالیست‌های ترک را برای فرار از تیغ سانسور دولت به سمت انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی سوق داد. «آدرین شهباز»، مدیر تحقیقات فناوری در موسسه غیردولتی «خانه آزادی» در این باره می گوید:

بسیاری از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - شهروندان ترکیه برای دسترسی به اخبار موثق از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. با توجه به اتفاقاتی که در مناطق - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - جنوب غربی و در ارتباط با منازعه سوریه در جریان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - است، تعجبی ندارد که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - مقامات به قطع دسترسی گسترده متوسل شده اند.

آدرین شهباز با اشاره به رویدادهای مشابه در ترکیه تاکید می کند که این آخرین باری نخواهد بود که شاهد قطع دسترسی شهروندان این کشور به شبکه های اجتماعی محبوب هستیم. با این حال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - نکته عجیب اینجاست که در موارد قبلی فیلتر شبکه های اجتماعی در محدوده گسترده ای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چالوس استان مازندران - رخ می داد اما در جریان حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه محدودیت‌ها تنها در برخی مناطق اعمال شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone