🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23402.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

افزایش سقف خدمات رایگان CDN ابر آروان؛ ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۱ میلیون درخواست

ابر آروان اعلام کرد بازه‌ استفاده‌ رایگان از خدمات شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و یک میلیون درخواست (Request)‌ افزایش پیدا کرده است. افزایش بازه‌ رایگان این محصول، باعث می‌شود که ...

ابر آروان اعلام کرد بازه‌ استفاده‌ رایگان از خدمات شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) تا سقف - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۰ گیگابایت ترافیک و یک میلیون درخواست (Request)‌ افزایش پیدا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کرده است. افزایش بازه‌ رایگان این محصول، باعث - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود که بیش از ۹۳ درصد مشتریان از مزایای CDN ابر آروان ‌به‌ رایگان استفاده کنند.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی ابر آروان برای رسانه‌ها ارسال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کرده است، این بازه تا پیش از این، تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۲۰هزار درخواست بود. «پویا پیرحسینلو» ناخدای اجرایی ابر آروان، دلیل این افزایش بازه‌ رایگان را «حمایت از کسب‌وکارهای خُرد، استارت‌آپ‌ها و وب‌سایت‌های شخصی» بیان کرد و گفت ابر آروان در قالب یک استارت‌آپ کار خود را آغاز کرده و به همین دلیل هم به سختی‌ها و هزینه‌های ابتدایی کار به‌ خوبی آگاه است:

«در نتیجه همیشه تلاش می‌کنیم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - در قالب بسته‌های حمایتی مختلف بتوانیم از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد به سهم خودمان، هر چند کوچک حمایت کنیم تا بتوانیم در یک منفعت جمعی در کنار هم رشد کنیم و به نیازهای کاربران داخلی پاسخ دهیم.»

پیرحسینلو درباره‌ی ارزش‌افزوده‌ استفاده از سرویس‌دهنده‌ داخلی CDN گفت:

«اکنون برخی از وب‌سایت‌های داخلی از خدمات CDN خارجی به‌رایگان استفاده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌کنند که استفاده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - از سرویس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شبکه‌ی توزیع محتوا داخلی با توجه به قرارگیری پاپ‌سایت‌های سرویس‌دهنده در داخل کشور، مزایای بسیار بیش‌تری برای آن‌ها خواهد داشت. ابر آروان با ۱۵ پاپ‌سایت در نقاط مهم ایران بیش‌ترین پوشش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - داخل کشور را در میان سرویس‌دهندگان CDN دارد و می‌تواند محتوای وب‌سایت‌ها را از نزدیک‌ترین نقطه‌ی جغرافیایی به کاربران نهایی وب‌سایت و با کیفیت بهتری تحویل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دهد. در عین حال، این وب‌سایت‌ها در مواجهه با حملات DDoS یا منع سرویس توزیع‌شده امن می‌شوند.»

ابر آروان می‌گوید در کنار ۱۵ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - پاپ‌سایت داخل کشور، ۱۵ پاپ‌سایت نیز در نقاط مهم جهان دارد و اکنون بیش از ۱۸هزار وب‌سایت از جمله وب‌سایت‌های شخصی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آنلاین در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کنار سامانه‌های دولتی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - از محصول شبکه‌ی توزیع محتوا ابر آروان استفاده می‌کنند. بر اساس اعلام این شرکت، با افزایش بازه‌ رایگان این محصول، از این پس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بیش از ۹۳درصد مشتریان از مزایای CDN ابر آروان ‌به‌رایگان استفاده خواهند کرد. ضمن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - آنکه این تغییر به‌شکل خودکار برای تمام کاربران کنونی CDN ابر آروان اعمال خواهد شد و کاربران جدید نیز با ثبت نام می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

این شرکت پیش از این در همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محصول CDN خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - را برای یک بازه‌ ۶ ماهه به‌رایگان در اختیار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بازی‌سازان نوپا قرار داده بود و در همکاری با برخی شتاب‌دهنده‌ها این امکان را برای استارت‌آپ‌های دیگر نیز فراهم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone