🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23408.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون های هوشمند به دستگاه‌های جمع آوری داده تبدیل شده‌اند

تلویزیون های هوشمند را هم باید به لیست بلند بالای گجت هایی اضافه کرد که در حال نظارت بر کاربران و رهگیری آنها هستند. بر اساس مطالعات دانشگاه پرینستون تلویزیون های هوشمند متصل به اینترنت ...

تلویزیون های هوشمند را هم باید به لیست بلند بالای گجت هایی اضافه کرد که در حال نظارت بر کاربران و رهگیری آنها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - هستند.

بر اساس مطالعات دانشگاه پرینستون تلویزیون های هوشمند متصل به اینترنت که برای استریم محتوا از سایت هایی مثل نتفلیکس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - به کار می روند، به ابزارهای نظارتی قدرتمندی مجهز شده اند. «ارویند نارایانان»، دانشیار علوم کامپیوتر دانشگاه مذکور در این باره می گوید:

اگر از دستگاه هایی نظیر روکو و آمازون فایر تی‌وی استفاده می کنید، احتمالا اطلاعات جامعی از برنامه های مورد علاقه‌تان در اختیار کمپانی های متعددی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - قرار گرفته است. نظارت بسیار اندکی روی این روش ها وجود دارد و مشخص نیست داده ها به چه کسانی فروخته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - می شوند.

هیچ گربه ای برای رضای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - خدا موش نمی گیرد و روکو هم بی دلیل دستگاه هایش را تا این حد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - ارزان نمی فروشد. دسترسی به داده های کاربران از یک سو و از سوی دیگر برنامه های تبلیغاتی از دلایل عرضه این دستگاه ها با نرخ ۲۰۰ دلار هستند اما مشکل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - اینجاست که بسیاری از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - کاربران حتی روحشان هم از این سیاست ها خبر ندارد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران

نارایانان و همکارش که «هومن مهاجری مقدم» نام دارد، برای تعیین حجم اطلاعاتی که توسط تلویزیون های هوشمند جمع آوری می شود، باتی طراحی کرده اند که به طور خودکار هزاران کانال را در روکو و آمازون فایر تی‌وی نصب می کند. این بات سپس با تقلید رفتار انسانی به گشت و گذار بین کانال ها و تماشای ویدیوها می پردازد اما به محض نمایش تبلیغ داده های جمع آوری شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - در پشت صحنه را رهگیری می کند.

نتایج مطالعه حاکی از این است که شهر محل اقامت، نوع دستگاه، شماره سریال، شبکه وای فای، آی دی تبلیغاتی، عنوان ویدیو و حتی آدرس ایمیل کاربر به صورت ساده و رمزنگاری نشده در اختیار رهگیرها قرار می گیرد.

در مجموع این دو محقق رهگیرهای تبلیغاتی را در ۶۹ درصد شبکه های روکو و ۸۹ درصد از شبکه های آمازون فایر تی‌وی شناسایی کرده اند. یکی از پرکاربردترین رهگیرها سرویس تبلیغاتی «دابل کلیک» گوگل است که در ۹۷ درصد کانال های روکو شناسایی شده است.

نارایانان بر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - این باور است که پلتفرم های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - مبتنی بر تبلیغات هدفمند برای سود بیشتر و میخکوب کردن کاربر پای برنامه های مورد علاقه اش به داده کاوی و شخصی سازی الگوریتم محور روی خواهند آورد. هرچند این دو برند در ایران مشتریان چندانی ندارند اما بعید نیست تولیدکنندگان دستگاه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ساری استان مازندران - های پخش هوشمند نیز از روش های مشابهی برای رهگیری کاربران استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone