🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23383.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری در یکی از مهم ترین دستورهای خط فرمان لینوکس

توسعه دهندگان یک آسیب پذیری خطرناک در دستور sudo لینوکس کشف کرده اند که به هکر اجازه می دهد با اجرای آن در خط فرمان سطح دسترسی روت پیدا کند. اگر از خط فرمان لینوکس ...

توسعه دهندگان یک آسیب پذیری خطرناک در دستور sudo لینوکس کشف کرده اند که به هکر اجازه می دهد با اجرای آن در خط فرمان سطح دسترسی روت پیدا کند.

اگر از خط فرمان لینوکس یا پلتفرمی بر پایه یونیکس (مثل macOS) استفاده کرده باشید، حتما دستور sudo را می شناسید. این دستور یکی از قوی ترین دستورهای خط فرمان لینوکس بوده و به کمک آن می توان تسک های با سطح دسترسی بالا را اجرا کرد.

باگ مورد بحث حتی با وجود ممانعت سیستم، به کاربر دسترسی سطح روت می دهد؛ بنابراین در صورتی که هکر زمان کافی برای اجرای این دستور را داشته باشد، می تواند هر کاری را که می خواهد با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - سیستم انجام دهد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان

آسیب پذیری مذکور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - به نحوه تعامل دستور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - sudo با یوزر آیدی بر می گردد. اگر دستور با یوزر آیدی 1- یا معادل unsigned آن که عدد 4294967295 است وارد شود، سیستم با وجود ثبت آن در لاگ، به کاربر دسترسی سطح روت می دهد. این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - یوزر آیدی ها در دیتابیس پسوردها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - وجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - ندارند؛ بنابراین برای اجرای دستور نیازی به وارد کردن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - پسورد نیست.

برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - برطرف کردن باگ مورد بحث باید پکیج sudo را به ویرایش 1.8.28 یا بالاتر آپدیت کرد. البته کاربران مستقیماً در معرض خطر نیستند چون هکر برای اجرای این آسیب پذیری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - باید به خط فرمان سیستم دسترسی داشته باشد. با این وجود کشف باگ امنیتی در یکی از مهم ترین دستورهای خط فرمان لینوکس غافلگیری کاربران را در پی داشته است.

اواخر خرداد ماه امسال چندین باگ امنیتی خطرناک در لینوکس و سیستم عامل های FreeBSD کشف شده بود که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تایباد استان خراسان - به هکرها اجازه می داد ارتباط سرورها از راه دور را مختل کنند. این حفره های امنیتی به بخشی از هسته لینوکس مربوط هستند که ارتباطات پروتکل TCP تحت شبکه را مدیریت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گرانمایه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** تلویزیون شیائومی L43M5-5ASP شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone