🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23398.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی X2 پرو معرفی شد؛ چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم

ریلمی X2 پرو نخستین پرچمدار واقعی کمپانی ریلمی است و نسبت به نسخه X2 آنقدر قوی‌تر شده که جز نامشان شباهت دیگری به هم ندارند. اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی از ورود ریلمی ...

ریلمی X2 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - پرو نخستین پرچمدار واقعی کمپانی ریلمی است و نسبت به نسخه X2 آنقدر قوی‌تر شده که جز نامشان شباهت دیگری به هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - ندارند. اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - از ورود ریلمی به بازی پرچمدارها و به چالش کشیدن شیائومی، آنر و وان پلاس حکایت دارد.

نمایشگر ۶.۵ اینچی ریلمی X2 پرو با پنل امولد و رزولوشن +1080p از طیف رنگی DCI-P3 و فرمت تصویر +HDR10 پشتیبانی می کند. پشت این پنل سنسور اثر انگشت جدید و پر سرعتی قرار گرفته که در ۰.۲۳ ثانیه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - (۵۰ درصد سریعتر از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - X2) تایید هویت و قفل گشایی را انجام می دهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل

ریلمی برای اولین بار سراغ چیپ‌های سری ۸ کوالکام آمده و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - برای پرچمدار جدیدش انتخاب کرده. حرارت تولید شده توسط این چیپست ۸ هسته ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - ۷ نانومتری از طریق محفظه بخار و صفحه گرافیتی دفع می شود.

پیکربندی پایه حافظه در ریلمی X2 پرو شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 2.1 است اما گزینه های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ با استاندارد سریعتر UFS 3.0 هم در نظر گرفته شده اند. از آنجا که پشتیبانی microSD در کار نیست، مدل پایه چندان انتخاب خوبی به نظر نمی رسد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل

در بریدگی قطره‌ای نمایشگر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل یک میکرونی و فیلتر کواد بایر برای افزایش کیفیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - تصویر در محیط های کم نور قرار گرفته. این دوربین به جای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - لرزشگیر اپتیکال به مدل دیجیتالی یا EIS مجهز شده که می تواند روی رزولوشن تاثیر منفی بگذارد.

دوربین اصلی هم چهارگانه است و از سنسورهای تله فوتو، الترا واید و عمق سنج تشکیل شده است. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۱.۷۲ اینچی سامسونگ در پشت لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از کواد بایر پشتیبانی می کند. حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دوم قابلیت زوم دو برابری دارد اما به جای لرزشگیر اپتیکال از پایدار ساز الکترونیکی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - بهره می برد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل

پس از آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - نوبت به دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه ای می رسد که از ویژگی های شاخص آن باید به فیلمبرداری اسلوموشن 720p با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه، اندازه پیکسل ۱.۴ میکرونی، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و مود ماکروی اختصاصی اشاره کرد. چهارمین دوربین هم سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است که به ثبت باکیفیت تصاویر پرتره کمک می کند.

انرژی ریلمی X2 پرو از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی تامین می شود که با فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی SuperVOOC اوپو سازگاری دارد. بنا بر ادعای سازنده این فناوری باتری را در نیم ساعت تا ۸۰ درصد پر می کند.

ریلمی X2 پرو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - از ۲۷ مهرماه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - در رنگ های آبی، نقره ای، قرمز و خاکستری و با قیمت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - پایه ۳۸۰ دلاری به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت نسخه های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز به ترتیب ۴۱۰ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر خلخال استان اردبیل - و ۴۶۵ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone