🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23382.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات از دلایل عدم انتشار آزاد اطلاعات نهادهای دولتی می‌گوید

در پنل شهروند الکترونیک و دولت الکترونیک که در حاشیه همایش ملی زیست بوم برگزار شد، معاون وزیر ارتباطات دلایل عدم انتشار اطلاعات توسط شرکت‌های نیمه دولتی و دولتی را تشریح و تاکید کرد که ...

در پنل شهروند الکترونیک و دولت الکترونیک که در حاشیه همایش ملی زیست بوم برگزار شد، معاون وزیر ارتباطات دلایل عدم انتشار اطلاعات توسط شرکت‌های نیمه دولتی و دولتی را تشریح و تاکید کرد که این موضوع برای آنها چالش‌های سختی به همراه دارد.

«امیر ناظمی» در این جلسه‌ی هم‌اندیشی، پنج مرحله از مراحل تفسیر دولت الکترونیک را برشمرد و آنها را به این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - ترتیب معرفی کرد: «قرار گرفتن اطلاعات روی وب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - توسط یک نهاد و سپس مرحله تعاملی که بین کاربران و اطلاعات رخ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - می‌دهد. در مرحله سوم نیز وارد مرحله تراکنشی می‌شویم که ارتباط را دو سویه می‌کند و در مرحله بعدی به یکپارچه سازی می‌رسیم که بین دستگاه‌های مختلف به وجود می‌آید. در نهایت نیز مرحله مشارکتی را خواهیم داشت که در آن شهروند شریک این سامانه‌ها می‌شود و بخشی از فرایندها را در سازمان تکمیل می‌کند و در آنها شرکت می‌کند.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان

او باور دارد این مراحل چشم‌اندازی دقیق برای تحقق دولت الکترونیکی و در نهایت رسیدن به دموکراسی الکترونیکی است که در مواردی مانند انتخابات کاربرد خواهد داشت. به گفته ناظمی تمایل بیش از حد به محرمانه سازی هر نوع - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - داده و اطلاعات در نظام بوروکراسی ایران تبدیل به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - واقعیتی مورد پذیرش عموم شده است.

او ضمن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - تاکید بر اینکه این ۵ مرحله لزوما با این ترتیب و با این شکل برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - همه سازمان‌ها و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - نهادها رخ نمی‌دهد به موضوعی پرداخت که به زعم او بزرگترین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - مانع برای رسیدن به دولت الکترونیک است. ناظمی این مانع را با طرح پرسش «چرا نهادها این اطلاعات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - را با دولت به اشتراک نمی‌گذارند؟» مطرح کرد و سعی کرد برای آن پاسخ‌های متعددی بر اساس حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های خود بیاورد:

«ما تاریخی پر از تهدید داشتیم و بازیگران دولتی و خصوصی که امروزه مدیران ایرانی هستند پیش‌تر در این تاریخ بزرگ شدند و این مسائل را دیده‌اند. آنها فکر می‌کنند با انجام این آزادسازی اطلاعات بیشترین تهدید را برای خود به ارمغان می‌آورند. تصور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - بر اینست که به علت نقص قانون، نهادهای امنیتی بنا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - به دلایل مختلف می‌توانند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - بر این دیتاها غلبه کنند. در واقع عینک و زاویه نگاه نهادهای امنیتی ناخودآگاه به بوروکراسی کشور انتقال داده شده است.»

ناظمی با تاکید بر این مساله که عبارت امنیت الزاما بار منفی به همراه ندارد اعلام کرد که متاسفانه این برداشت در کشور و بین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - نهادهای خصوصی کاملا یک امر منفی تلقی می‌شود. او همچنین مساله‌ای چون ترس سیاسی را نیز یکی دیگر از دلایل عدم اشتراک‌گذاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - اطلاعات نهادها با دولت دانست و در اینباره بیشتر توضیح داد: «دو گروه ممکن است که مخالف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - یکدیگر باشند و آنها فکر کنند که این اطلاعات اگر افشا شود، برایشان در برابر گروه مخالف بد خواهد شد.»

ناظمی همچنین اعلام کرد که داده‌های آزاد شده و نشر اطلاعات می‌تواند به واسطه پیچیدگی‌های قانونی مورد سو استفاده قرار بگیرند:

«مثلا فرض کنید عموم مردم با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - فرایند فروش نفت آشنا نیستند و با افشای اطلاعات قراردادهای فروش نفتی، ارقامی منتشر شده باشد که الزاما به معنی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نیشابور استان خراسان - رانت و فساد نیست و جزو مراحل فروش نفتی است. اما رسانه‌ها بدون آنکه این موضوع را بدانند، این اطلاعات را تحلیل کنند و نهادها این فرصت برابر را نداشته باشند که درباره تک تک اطلاعات افشا شده توضیحات بدهند و اوضاع به ضررشان تمام شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد که نیروهای متعددی تمایل به محرمانه سازی دارند، به همین دلیل نمی توان در آینده ای کوتاه مدت شفافیت را رویه ای طبیعی یا پر رشد دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone