🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23381.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE 2 اوایل ۲۰۲۰ با قیمت ۴۰۰ دلاری به بازار عرضه می شود

مینگ چی کو پیش‌تر از عرضه آیفون SE 2 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود و انتظار داشت که با عرضه آن، فروش آیفون‌ها ۱۰ درصد بیشتر شود. با این حال امروز خبر‌های جدیدی از این ...

مینگ چی کو پیش‌تر از عرضه آیفون SE 2 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود و انتظار داشت که با عرضه آن، فروش آیفون‌ها ۱۰ درصد بیشتر شود. با این حال امروز خبر‌های جدیدی از این گوشی کوچک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - منتشر کرده که محدوده قیمت ۴۰۰ دلاری آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - را تایید می‌کند.

کو می‌گوید آیفون - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - کوچک بعدی قیمتی در محدوده ۴۰۰ دلار و سخت‌افزاری مشابه آیفون ۱۱ خواهد داشت. آقای کو این گوشی را آیفون SE 2 نام گذاری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده است و معتقد است از چیپست A13 Bionic به همراه ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X بهره می‌برد و در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

البته منطق پشت آیفون SE این است که گوشی ابعادی کوچک داشته باشد و یکی از دلایلی استقبال از این آیفون هم، کوچک بودن آن و داشتن سخت‌افزاری قدرتمند بود که به نظر می‌رسد اپل این بار فقط به سراغ سخت‌افزار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - قدرتمند می‌رود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران

با این حال با توجه با مشترک بودن شاسی آیفون SE 2 با آیفون ۸، نمی‌توان انتظار تکنولوژی Face ID را داشت و کاربران باید به همان حسگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - اثر انگشت Touch ID - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - بسنده کنند. البته کو می‌گوید که این گوشی از 3D تاچ هم پشتیبانی نمی‌کند و به دنبال آیفون ۱۱، باید منتظر تکنولوژی Haptic Touch در این گوشی هوشمند باشیم.

حاشیه نمایشگر بزرگ آیفون ۸ نسبت به استاندارد‌های فعلی، شاید زیاد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - به مذاق کاربران خوش نیاید. زیرا تقریبا تمام گوشی‌ها معرفی شده در سال ۲۰۲۰، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - دارای طراحی مدرن خواهند بود. البته بعید به نظر می‌رسد که اپل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سوادکوه استان مازندران - خط تولید آیفون ۸ را دستخوش تغییر کند و از طراحی نمایشگر با بریدگی برای آیفون SE 2 استفاده کند.

به هر حال قرار است آیفون SE 2 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و قرمز معرفی شده و با قیمت ۴۵۰ دلاری مشابه آیفون ۸ فعلی به بازار عرضه شود. همچنین کو پیش‌بینی می کند که پس از عرضه این آیفون، اپل چیزی بین ۲ تا ۴ میلیون گوشی در ماه بفروشد که رقمی قابل توجه به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone