🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23395.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کلاهبرداری 5 میلیون دلاری برای استخراج رمزارز از طریق سرویس‌های ابری

یک فرد سنگاپوری از طریق جعل هویت و سرقت کارت های اعتباری به استخراج غیرقانونی رمزارز پرداخته و خسارتی 5 میلیون دلاری به قربانیان زده است. فرد مذکور به نام «Ho Jun Jia» بیست و ...

یک فرد سنگاپوری از طریق جعل هویت و سرقت کارت های اعتباری به استخراج غیرقانونی رمزارز پرداخته و خسارتی 5 میلیون دلاری به قربانیان زده است.

فرد مذکور به نام «Ho Jun Jia» بیست و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - نه ساله با اسم مستعار «Matthew Ho»، در سنگاپور دستگیر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - شده و با اتهاماتی همچون کلاهبرداری، سرقت کارت بانکی و جعل هویت روبروست.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس

فرد متهم با استفاده از جعل هویت و سرقت حداقل سه کارت اعتباری، چندین حساب در سرویس های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - ارائه دهنده خدمات ابری از جمله وب سرویس آمازون (AWS) باز کرده و به کمک قدرت محاسباتی فضاهای ابری به استخراج چندین رمزارز از جمله بیت کوین و اتریوم پرداخته است.

متهم با جعل هویت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - خود را جای سه نفر جا زده است.

نامبرده با جعل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - هویت توانسته سه بار هویتش را تغییر داده و خود را به عنوان توسعه دهنده بازی اهل کالیفرنیا، شهروند تگزاس و مدیر یک شرکت فناوری معرفی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - کند. او با فریب شرکت های ارائه دهنده فضای ابری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - درخواست افزایش قدرت پردازشی و فضای ذخیره سازی را کرده و قربانیان را با صورتحساب های پرداخت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - نشده سنگین مواجه کرده است. یکی از مالباختگان با گرفتار شدن در دام کلاهبردار، برخی از صورتحساب ها را پرداخت کرده تا اینکه متوجه کلاهبرداری می شود.

متهم علاوه بر جعل هویت و باز کردن حساب در وب سرویس آمازون، به کمک دو هویت سرقت شده دیگر اقدام به خرید قدرت پردازش ابری در Google Cloud Services کرده و در مجموع خسارتی 5 میلیون دلاری به قربانیان زده است. او به کمک وب سایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - های تبادل رمزارز، ارزهای دیجیتال کسب شده را به پول رایج تبدیل می کرده است.

دادگاه، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - هویت سه قربانی و همچنین مقدار پولی که متهم از طریق فروش رمزارز به دست آورده را منتشر نکرده است.

مجازات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس - کسب درآمد به کمک جعل هویت در آمریکا حداکثر بیست سال زندان بوده و سرقت کارت اعتباری و هویت نیز به ترتیب حداکثر ده و دو سال مجازات حبس دارد.

- تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کازرون استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فربد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام جسارتا شرکت شما بلوار خرمشهر کازرون هم خدمات داره
پاسخ: بله در بلوار خرمشهر شهر کازرون خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone