🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23401.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

۳ مدرسه توسط ایرانسل در لرستان افتتاح شد

مدارس احداث و بازسازی‌شده ایرانسل در لرستان، با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل ایرانسل، افتتاح شد. دبیرستان‌های بازسازی شده دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گل‌گل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده‌ ایرانسل ...

مدارس احداث و بازسازی‌شده ایرانسل در لرستان، با حضور وزیر آموزش و پرورش و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیرعامل ایرانسل، افتتاح شد. دبیرستان‌های بازسازی شده دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گل‌گل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده‌ ایرانسل شهر معمولان در استان لرستان، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - که پس از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - سیل فروردین ماه امسال آسیب دیده بود، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل، دکتر «محسن حاجی میرزایی» وزیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - آموزش و پرورش، «سید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - موسی خادمی» استاندار لرستان، «سید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - حمیدرضا کاظمی» نماینده مردم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از دیگر مدیران استان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - و خیران مدرسه‌ساز کشور، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی‌ ایرانسل، در این مراسم عباسی آرند با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه آموزش از سوی ایرانسل گفت در جریان سیل شدید فروردین ۹۸، ایرانسل اقدامات بسیاری را عملیاتی کرد که از آن جمله آنها پایدار نگهداشتن شبکه در شرایط سخت و بحرانی، ارائه تماس و پیامک رایگان و کمک به هموطنان سیل‌زده از طریق سازمان هلال احمر بود‌.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان

عباسی آرند در ادامه بر توجه ایرانسل به آینده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - کودکان سیل‌زده و مسئولیت‌های اجتماعی که این اپراتور برای خود قائل است، افزود:

«ما برای احداث و بازسازی پنج مدرسه در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان برنامه‌ریزی کردیم که امروز یک مدرسه احداث شده و دو مدرسه‌ بازسازی شده در لرستان، افتتاح می‌شوند. ما زیر عنوان پروژه «مدارس درخشان» قبلاً مدارسی را در سیستان و بلوچستان تجهیز کرده‌ایم که امروز زیر نظر بهترین دبیران به صورت آنلاین در حال آموزش هستند، برنامه ما آن است که در مدارس این استان نیز این فعالیت را گسترش دهیم.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان

تیرماه امسال ایرانسل از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - ساخت و تجهیز ۵ مدرسه در سه استان گلستان، خوزستان و لرستان که در ابتدای سیل جاری با بحران سیل رو به رو شدند خبر داده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - بود. ایرانسل در همین رابطه یک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - تجهیز مدارس کشور امضا کرد. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - در آن جلسه اعلام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آزادشهر استان گلستان - شده بود که ایرانسل در گمیشان استان گلستان، یک مدرسه‌ی ۶ کلاسه، در ویس ملاثانی (شمال اهواز) استان خوزستان یک مدرسه‌ی ۹ کلاسه و در شهر معمولان یک مدرسه‌ی ۶ کلاسه و همچنین در شهرستان پلدختر نیز تعمیرات اساسی دو مدرسه را برعهده خواهد گرفت.

اینطور که مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در آن نشست خبری اعلام کرده بود، مبلغ کل تفاهم‌نامه ۱۲ میلیارد تومان است که میزان مشارکت ایرانسل در این طرح ۵ میلیارد تومان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone