🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23396.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیروزآبادی: اگر حاکمیت بخواهد در امور فضای مجازی دخالت کند، از سوی عده‌ای متهم می‌شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی در همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات اعلام کرد که فضای مجازی دچار یک هژمونی سکویی شده و تمام محتوای آن را صاحبین پلتفرم هدایت می‌کنند و برای خودشان ...

دبیر شورای عالی فضای مجازی در همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات اعلام کرد که فضای مجازی دچار یک هژمونی سکویی شده و تمام محتوای آن را صاحبین پلتفرم هدایت می‌کنند و برای خودشان قوانین وضع می‌کنند؛ قوانینی که برای تعیین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - آن با هیچ کس و هیچ نهادی مشورت نمی‌شود و اگر حاکمیت هم بخواهد در موضوع مداخله کند، می‌گویند که به فکر منافع خودش است.

«ابوالحسن فیروزآبادی» با اشاره به موضوع شکاف دیجیتالی پیش آمده در فضای مجازی گفت: «بین صاحبان پلتفرم‌ها و کاربران شکاف عمیقی ایجاد شده؛ پلتفرم‌ها محتواهایی را هدایت می‌کنند که نقش هدایتگر آنها مشخص نیست. نظام ارزش گذاری در فضای مجازی که موجب تراکم داده روی پلتفرم‌ها شده؛ فعلا در اختیار خود صاحبین پلتفرم‌هاست.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران

فیروزآبادی همچنین با ذکر این نکته که گوگل و فیس‌بوک فرمول خودشان را دارند و برای رسیدن به این فرمول با کسی وارد مشورت نمی‌شوند گفت: «یک هژمونی سکویی در فضایی مجازی شکل گرفته که در بحث حاکمیت و قانون مغفول است. اگر حکومت هم بخواهد دخالت کند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - ‌عده‌ای متهم می‌کنند و می‌گویند حکومت به فکر منافع خودش است.»

به گفته فیروز آبادی ایران در موضوع امنیت و صیانت از اطلاعات و همچنین استفاده از تکنولوژی در این خصوص از سایر کشورها عقب است، در کشور حریم خصوصی به صورت خاص مورد توجه قرار نگرفته است.

او معتقد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - است فیک نیوز و دیپ فیک و نفرت پراکنی در فضای وب و محتوای آزاردهنده بخشهایی هستند که باید قبل از رسیدن و تدوین قوانین دسترسی آزاد به اطلاعات حل شود. به نظر می‌رسد این بخش از صحبت‌های فیروزآبادی به پخش اخبار کذبی درباره رفع فیلترینگ تلگرام که چند روز پیش به نقل از او منتشر شد برمی‌گردد.

او باور دارد فضای دسترسی آزاد به اطلاعات نباید فقط فشار به دولتها باشد و بخش خصوصی نیز باید در این میان پاسخگو باشد.

دبیر شورای عالی مجازی با اشاره به اینکه دسترسی آزاد به اطلاعات یک امر پیچیده است، یادآور شد: «در دولت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - الکترونیک دسترسی آزاد به اطلاعات و پیاده سازی این موضوع با وجود همگرایی و اشتراک گذاری حکومت‌ها اهمیت بسیاری پیدا می کند. وجوه سیاسی و اجتماعی مسئله دسترسی آزاد به اطلاعات با ساده انگاری خروج پیدا می کند، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - بنابراین معمای دسترسی آزاد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - و حریم خصوصی باید حل شود.»

دبیر شورای عالی مجازی در پایان صحبت‌های خاطرنشان کرد که در حال حاضر کمپانی های بزرگ دنیا شرکت های فعال در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - فضای مجازی هستند. به گفته او در این فضا با قدرت اقتصادی دسترسی به اطلاعات نیز جنبه اقتصادی پیدا کرده است: «در واقع بحث توجه به زاییده شدن قدرت نرم در اطلاعات مطرح  است، یک قدرت نرم در حال زاییده شدن است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نکا استان مازندران - که شانه به شانه قدرت سخت پیش می رود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone