🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23404.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی صفحات پرداخت جعلی توسط افزونه ضد فیشینگ مرکز ماهر

صفحات فیشینگ یا همان درگاه‌های پرداخت جعلی، مدت‌هاست که شکایات زیادی به دنبال داشته‌است. هرچند مرکز ماهر و پلیس فتا دائما در این مورد به کاربران هشدار می‌دهند اما هنوز هم این صفحات ساختگی افراد ...

صفحات فیشینگ یا همان درگاه‌های پرداخت جعلی، مدت‌هاست که شکایات زیادی به دنبال داشته‌است. هرچند مرکز ماهر و پلیس فتا دائما در این مورد به کاربران هشدار می‌دهند اما هنوز هم این صفحات ساختگی افراد زیادی را مالباخته خود می‌کند. به همین دلیل هم مرکز ماهر برای حل این معضل یک سامانه ضدفیشینگ فراهم کرده که به صورت افزونه روی مرورگر نصب و به کاربر هشدارهای لازم را اعلام می‌کند.

بر اساس - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - اعلام مرکز ماهر بررسی‌ها نشان داده که اغلب قربانیان فیشینگ از طریق گوشی همراه گرفتار این دام می‌شوند، به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - همین دلیل بهتر است کاربران برای حفظ امنیت پرداخت الکترونیک و جلوگیری از سرقت کارت‌های بانکی، مرورگر یاندکس یا فایرفاکس اندروید را بر گوشی همراه خود نصب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - کرده و با نصب افزونه ضد فیشینگ بر روی آن، پرداخت اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

«محمد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - تسلیمی» رئیس مرکز ماهر، به دیجیاتو می‌گوید این افزونه حدود یک سال است که راه اندازی شده و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - در مورد نحوه عملکرد آن گفت:

«با رفتن به درگاه بانکی سایت‌ها، در صورتی که صفحه پرداخت اصل باشد، پیامی مبنی بر اصل بودن آن نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با خیال آسوده پرداخت اینترنتی خود را انجام دهید. در صورت جعلی بودن نیز یک پیام هشدار نمایش داده شده و برای بررسی بیشتر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - به صفحه وب افزونه هدایت می‌‌شوید. این نرم‌افزار فقط در صورتی که درگاه پرداخت الکترونیکی را جعلی تشخیص دهد، آدرس درگاه را بصورت بی‌نام برای بررسی بیشتر به سرور ارسال خواهد کرد و هیچ اطلاعات دیگری از کاربر دریافت نخواهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - شد.»

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران

اما با توجه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - به سطح گسترده فیشینگ در کشور و پرونده‌های باز در پلیس فتا، آیا این سامانه می‌تواند در کاهش فیشینگ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - موثر باشد؟ رییس مرکز ماهر در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«در صورت استفاده‌ کاربران،‌ این ابزار در تشخیص بخش بزرگی از حملات فیشینگ موثر است و مانع زیان کاربران خواهد شد. با این وجود احتیاط کاربران در عدم نصب اپلیکیشن‌های متفرقه و نامطمئن و عدم درج اطلاعات پرداخت در محیط اپلیکیشن‌ها (خارج از مرورگر مجهز به افزونه) همچنان ضروری است. در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - نهایت مقابله و پیشگیری موثرتر با حملات فیشینگ درگاه‌های پرداخت بانکی تنها با فعال‌سازی رمز دوم یکبارمصرف صورت خواهد گرفت.»

افزونه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - ضد فیشینگ درگاه بانکی، توسط مرکز «آپا» دانشگاه سمنان با حمایت مرکز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - ماهر، با هدف شناسایی و آگاه ساختن سرویس‌گیرنده وب از درگاه‌های جعلی پرداخت اینترنتی ساخته شده است. برای دانلود این افزوده از اینجا اقدام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone