🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43928.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امکان شناسایی مالکین پهپاد از راه دور برای ماموران پلیس فراهم خواهد شد

استفاده از پهپادها در چند سال اخیر رشد فزاینده ای داشته و بهره برداری شخصی، تجاری و امنیتی از این فناوری تقریباً در همه جای دنیا فراگیر شده است. البته در این میان استفاده غیر ...

استفاده از پهپادها در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چند سال اخیر رشد فزاینده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشته و بهره برداری شخصی، تجاری و امنیتی از این فناوری تقریباً در همه جای دنیا فراگیر شده است. البته در این میان استفاده غیر قانونی از پهپاد و پرواز در مناطق حساس و ممنوعه، نگرانی هایی را در پی داشته که در نهایت منجر به واکنش سازمان های مسئول و کمپانی های ذینفع شده است.

با افزایش پروازهای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - غیر مجاز و همین طور سوء استفاده از پهپادها به روش های مختلف، مراجع قانونی به فکر توسعه راهکاری برای شناسایی پهپاد و مالک آن، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیش از انهدام یا از کار انداختن دستگاه (که می تواند در مناطق شلوغ شهری موجب حوادث مختلفی شود) افتاده اند.

شناسایی و رهگیری پهپادها مهمترین هدف نشست تخصصی اداره هوانوردی فدرال آمریکاست

در همین راستا، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) نخستین نشست تخصصی خود را با حضور بیش از 70 کمپانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و نهاد مرتبط با صنعت پهپاد برگزار کرده که هدف اصلی آن، تمرکز بر مسئله - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شناسایی پهپادها و همچنین ارائه راهکارهایی برای تعقیب آنها بوده است. جالب است بدانید که اداره پلیس نیویورک، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انجمن خلبانان خطوط هوایی، کمپانی DJI، کوالکام و آمازون (که در چند سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای روی پروژه Prime Air خود داشته) از جمله سازمان های مشارکت کننده در نشست مورد بحث هستند.

گفتنی است کمپانی چینی DJI که به طراحی و تولید پهپاد اشتغال دارد، همین حالا در حال کار بر روی سیستم رهیابی پهپاد خود تحت عنوان «چارچوب شناسایی الکترونیکی» بوده که به پهپادها اجازه می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد با استفاده از امکانات رادیویی (که در اکثر محصولات موجود در بازار وجود دارد)، محل دقیق و اطلاعات شناسایی خود را مخابره کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به گفته DJI هرکسی که گیرنده مناسبی در اختیار داشته باشد می تواند اطلاعات ارسالی از سوی پهپادها را دریافت کند؛ اما در این میان فقط - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ماموران قانون هستند که می توانند مالک دستگاه را با استفاده از پایگاه داده خود شناسایی کنند.

البته مسلماً برای کارکرد صحیح سیستم مورد بحث، تمام پهپادها باید به نام مالکین خود ثبت شوند؛ این امر در حال حاضر مهمترین مسئله اداره هوانوردی فدرال است چرا که طرح قانون ثبت مالکیت پهپادهای شخصی، دو سال پیش در یک دادگاه فدرال رد شده بود.

اما حالا با افزایش نگرانی های مراجع قانونی و افکار عمومی، احتمالاً تصویب طرح مذکور دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت که در صورت موفقیت آن، نیروهای پلیس می توانند پهپادها را از فاصله دور شناسایی کرده و در صورت نیاز با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مالکین آنها ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone