تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44638.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای سندی دیگر دال بر حمله هکی ارتش روسیه علیه آمریکا و نقش آن در انتخابات این کشور

اخیرا یکی دیگر از اسناد متعلق به آژانس امنیت ملی آمریکا لو رفته که نشان می دهد هکرهای وابسته به واحد جاسوسی ارتش روسیه چندین روز قبل از انتخابات 2016 در آمریکا، سعی در نفوذ ...

اخیرا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یکی دیگر از اسناد متعلق به آژانس امنیت ملی آمریکا لو رفته که نشان می دهد هکرهای وابسته به واحد جاسوسی ارتش روسیه چندین روز قبل از انتخابات 2016 در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمریکا، سعی در نفوذ به سیستم رای گیری این کشور را داشته اند.

طبق این اسناد که توسط نشریه The Intercept منتشر شده، در اواخر اکتبر و نوامبر سال قبل، هکرهای وابسته به اداره اصلی اطلاعات روسیه نوعی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حمله فیشینگ را علیه یکی از تامین کنندگان نرم افزار رای گیری در آمریکا به نام VR Systems ترتیب - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده اند و با موفقیت توانسته اند به اکانت برخی از کارکنان این شرکت نفوذ نمایند. آنها در ادامه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حملات فیشینگ خود را علیه 122 مقام رسمی آمریکا که در بخش رای گیری فعالیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کردند ترتیب دادند و سعی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کردند آنها را به دانلود اسناد آلوده ورد مایکروسافت مجاب نمایند. بدافزار موجود در این اسناد به هکرها امکان می داد که به صورت کامل و در خفا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنترل کامپیوترهای این مقامات را به دست بگیرند.

در این گزارش اشاره نشده که مجموعا چه تعداد از مقامات رسمی آمریکا هدف حمله قرار گرفته اند یا اینکه آیا هکرهای روسی توانسته اند از این حملات بهره بگیرند یا خیر و در مقابل ذکر شده که هدف از آنها، دستکاری دیتابیس ثبت رای در این کشور بوده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سند اخیر علاوه بر اینکه محکم ترین نشانه دال بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا محسوب می شود، حکایت از آن دارد که هکرهای روسی احتمالا بیشتر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آنچه تصور می شد به داخل سیستم رای گیری در آمریکا نفوذ کرده اند.

یکی از مقامات رسمی سازمان جاسوسی آمریکا به این نشریه گفته، یافته های ذکر شده در سند مذکور لزوما قطعی نیستند و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وی به همین خاطر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسبت به مطرح نمودن نتیجه گیری های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مختلف از جانب تحلیلگران هشدار داد.

اما دیگران در دستگاه امنیت ملی آمریکا نظری غیر از این دارند.

باب دیتز که در دولت های بیل کلینتون و جرج بوش در سازمان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امنیت ملی و CIA کار کرده در این باره می گوید:

این مساله اهمیت زیادی دارد. ما خیلی خوشحالیم که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قدری بومی سازی شده است که نمی توان یک حمله هکی موثر را روی آن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انجام داد.

گفتنی است در سال 2016 میلادی، جامعه جاسوسی آمریکا تشخیص داد که شواهد فراوانی در رابطه با دخالت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روسیه در انتخابات آمریکا وجود دارد و اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور مستقیما در این موضوع نقش داشته است.

علاوه بر این، گفته می شود که پوتین مشخصا تصمیم گرفته به قیمت حذف هیلاری کلینتون، به انتخاب ترامپ کمک کند.

این سند واضح ترین نشانه دال بر وقوع - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک حمله سایبری محسوب می شود

اضافه نماییم که تا پیش از انتشار این گزارش، تصور می شد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که روسیه در قالب یک عملیات مخفی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در انتخابات آمریکا دخالت کرده است، اما سندی که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به تازگی فاش شده نشان می دهد فعالیت های پوتین در این زمینه بیش از اندازه آشکار و علنی بوده اند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
دونالد ترامپ

براساس این سند، حمله هکی اخیر توسط اداره - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اصلی اطلاعات روسیه  انجام شده که در واحد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظامی این کشور فعالیت می کند.

Claire Finkelstein از اساتید و کارشناسان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امنیت ملی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دانشکده حقوق دانشگاه پنسیلوانیا در این باره می گوید:

این دیگر فعالیت های پنهانی نظیر هک ایمیل یا انتشار خبرهای ساختگی نیست و بیشتر از هر زمان دیگری به حمله سایبری شباهت دارد. این اتفاق شبیه به یک حمله نظامی است علیه منافع آمریکا.

کارشناسان حالا باور دارند که در مرحله بعدی باید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - منتظر واکنش ترامپ به انتشار این اسناد باشیم. رئیس جمهور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمریکا در گذشته بارها و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بارها به انتقاد از افشای اطلاعات حساس و طبقه بندی شده کشورش پرداخته و اخیرا نیز به وزارت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دادگستری این کشور دستور داده افرادی که دست به افشای این اطلاعات می زنند را شدیدا سرکوب نماید.

Finkelstein معتقد است که واکنش ترامپ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به اسناد سازمان امنیت ملی آمریکا چشمگیر خواهد بود چراکه اگر این مداخله یا دخالت ناکام در دستگاه های حزب دمکرات آمریکا را تقبیح نکند، آنگاه انگشت اتهام به سمت خود او باز می گردد.

ترامپ در دوران انتقال قدرت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و تصدی کرسی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ریاست جمهوری آمریکا به خاطر آنچه نتیجه گیری با انگیزه سیاسی دال بر دخالت روسیه در انتخابات و ضربه زدن به کلینتون خواند، جامعه جاسوسی این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کشور را به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باد انتقاد گرفت.

او همچنین به اشتباه اظهار داشت که جیمز کلپر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدیر سابق سازمان جاسوسی آمریکا گفته است هیچ نشانه ای دال بر تبانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میان کمپین انتخاباتی اش و روسیه در دوران انتخابات وجود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نداشته است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
دونالد ترامپ در سمت چپ و James Comey رئیس سابق اف بی آی در سمت راست تصویر که قرار است به زودی مقابل کمیته قضاوت سنا قسم یاد کند.

اما - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمان انتشار این سند تازه نیز به نوبه خود پرسش هایی را به وجود آورده. همانطور که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالا می دانید سه روز دیگر قرار است James Comey رئیس سابق اف بی آی در سنای آمریکا حاضر شود و در مورد صحبت هایی که با ترامپ داشته و نظراتش پیرامون ارتباط ترامپ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با روسیه به نمایندگان آن پاسخ بدهد.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید Comey در تاریخ 9 می و درست چهار روز بعد از افشای سند مذکور اخراج شد.

به گفته بسیاری از تحلیلگران، این سند احتمالا در تصمیم ترامپ برای اخراج Comey نقش داشته است. در واقع تا پیش از این اتفاق، وی تحقیقاتی را پیرامون ارتباط ترامپ با روسیه آغاز کرده بود و بسیاری باور دارند که ترامپ با این تصمیم، مانع از ادامه تحقیقات او شده است.

افرادی نظیر Finkelstein باور دارند اینکه سندها چهار روز قبل از اخراج Comey منتشر شده اند به شدت عجیب و مشکوک است و هرکسی که آن سندها را فاش کرده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حالا تلاش دارد تا با ارائه شواهد بیشتر دال بر ارتباط روسیه و ترامپ، اوضاع را به نفع Comey تغییر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone