🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44636.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در حال توسعه اگزینوس 9610 برای رقابت با اسنپدراگون 660 است

دنیای فناوری به سرعت در حال پیشرفت بوده و هر روز با طیف وسیعی از محصولات تازه در این حوزه رو به رو هستیم. حالا خبر می رسد سامسونگ در حال توسعه نخستین چیپست از ...

دنیای فناوری به سرعت در حال پیشرفت بوده و هر روز با طیف وسیعی از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصولات تازه در - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این حوزه رو به رو هستیم. حالا خبر می رسد سامسونگ در حال توسعه نخستین چیپست از سری اگزینوس 9xxx است که بازار میان رده ها و به خصوص اسنپدراگون 660 را هدف قرار داده است. همچنین SoC دیگری از سامسونگ فاش شده که به رقابت با اسنپدراگون 650 خواهد پرداخت.

گفتنی است بنابر شایعات چیپست مورد اشاره با بهره مندی از فناوری 14 نانومتری LPP در دست توسعه بوده و پردازنده آن متشکل از چهار هسته کورتکس A73 و چهار هسته کورتکس A53 است. همچنین لازم به اشاره است که انتظار می رود اگزینوس 9610 مجهز به چیپ گرافیکی Mali-G72 با سه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هسته پردازشی باشد که مصرف انرژی آن نسبت به نسل گذشته، 25 درصد کاهش یافته و از واقعیت مجازی پیشرفته و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یادگیری ماشینی پشتیبانی می کند.

اگزینوس 9610 بر پایه فناوری 14 نانومتری - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید شده و چهار هسته کورتکس A73 و چهار هسته کورتکس A53 دارد

همچنین باید اشاره کرد سامسونگ برای چیپست مذکور مودم Cat. 13 LTE را در نظر گرفته که هم اکنون در چیپست های به کار رفته در گلکسی S7، سرعتی معادل با 600/150 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد. گفته می شود اگزینوس 9610 در سه ماهه پایانی سال جاری به بازار عرضه می شود.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اگزینوس 7872

همانند مدل یاد شده، اگزینوس 7872 هم بر پایه فناوری 14 نانومتری توسعه یافته - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما این بار سامسونگ برای چیپست مذکور، 2 هسته کورتکس A72 و چهار هسته کورتکس A53 را لحاظ کرده است.

اگزینوس 7872 یک چیپست شش هسته ای است که احتمالاً تنها در گجت های عرضه شده در چین استفاده می شود

شایعات حاکی از آن هستند که اگزینوس 7872 از چیپ گرافیکی نسل گذشته یعنی Mali-G71 و آن هم به صورت تک هسته ای بهره مند بوده و یک مودم LTE Cat. 7 هم با سرعت 300/100 مگابیت بر ثانیه برای آن در نظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه این است که مودم مذکور از تمام اوپراتورهای کشور چین پشتیبانی می کند و احتمالاً آن را تنها در مدل های ارائه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده در بازار این کشور خواهیم یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما دور و بر باغ عراقی مرند آذربایجان شرقی اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در باغ عراقی شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone