🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25409.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دستور دادگاه کانادا برای فیلتر کردن سایت دانلود فیلم

دادگاهی در کانادا به تمامی ارائه دهنگان سرویس‌های اینترنتی دستور داده است تا یکی از سایت‌های دانلود فیلم و محتوای سرگرمی به نام GoldTV که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کند را مسدود کنند. وب سایت ...

دادگاهی در کانادا به تمامی ارائه دهنگان سرویس‌های اینترنتی دستور داده است تا یکی از سایت‌های دانلود فیلم و محتوای سرگرمی به نام GoldTV که به صورت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - غیرقانونی فعالیت می‌کند را مسدود کنند.

وب سایت GoldTV یکی از سایت‌های محبوب دانلود محتوا در کانادا به حساب می‌آید که درآمد بسیاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - از VOD ها را با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - خطر مواجه کرده است. دانلود محتوا بدون پرداخت هزینه مربوطه در کانادا غیر قانونی است، زیرا در این کشور قوانین کپی رایت به صورت سفت و سخت رعایت می‌شود. در همین راستا، دادگاهی در این کشور به تمام ISP - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - ها دستور داده است تا دسترسی IP های کانادا به این وب سایت را مسدود کنند.

بازه ۱۵ روزه‌ای که برای ISP ها در نظر گرفته شده موافقان و مخالفان خودش را دارد. شرکت‌های بل (Bell)، راجرز (Rogers) و ویدوترون (Videotron) با این دستور دادگاه موافق هستند. این شرکت‌ها علاوه بر ارائه اینترنت همراه، شبکه‌های کابلی هم در اختیار کاربران - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - قرار می‌دهند و قطعا از این که شهروندان از سایت‌های غیر قانونی استفاده نکنند خوشحال خواهند شد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان

مهم‌ترین مخالف این اقدام اما یک ISP به نام تک سوی (Teksavvy) است که عقیده دارد این کار باعث می‌شود این شرکت، متحمل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - هزینه‌های زیادی برای نظارت روی تمامی سایت‌های این چنینی شود. تک سوی در این رابطه می گوید:

این که یکی از سایت‌های دانلود محتوا به دستور دادگاه مسدود شود، هیچ تضمینی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - وجود ندارد که در‌ آینده شاهد بسته شدن سایت‌های مشابه GoldTV نباشیم. دادگاه می‌تواند کپی رایت و هر چیز دیگری را بهانه کند و این اصلا درست نیست. شرکت ما ممکن است مجبور به بررسی و مسدود کردن صدها و هزاران سایت شده که این کار باعث افزایش بی‌رویه هزینه‌های ما می‌شود.

نظر قاضی دادگاه نیز در این رابطه جالب است. بر اساس گفت‌های وی، این کار از آزادی اینترنت جلوگری نخواهد کرد. او همچنین عقیده دارد که مسدود کردن دسترسی به چنین وب سایت‌هایی ممکن است آن‌ها را به طور کامل از بین نبرد، ولی قطعا بازدید از آن‌ها را کاهش خواهد داد.

لازم به ذکر است که در اوایل مهرماه هم شاهد اقدامات مشابه در کشورمان هم بودیم که بسیاری از سایت‌های دانلود فیلم به دلیل «پخش محتوای غیرقانونی» مسدود شدند. البته گفتنی است که در کشور ما هیچ قانون کپی رایتی هم رعایت نمی‌شود. اما حداقل می‌توان گفت که از این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - نظر به کشور‌های جهان اولی رسیده‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر غزل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** جارو برقی فیلیپس FC9174 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone