🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31260.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بسته‌های میلیونی همراه اول ؛ ۳میلیارد تومان جایزه برای ۶۰ مشترک خوش‌شانس

همراه اول به ۶۰ نفر از مشترکین این اپراتور که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه سال جاری اقدام به فعالسازی بسته‌های اینترنت کنند، به قید قرعه، ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد. ضمن آنکه ...

همراه اول به ۶۰ نفر از مشترکین این اپراتور که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه سال جاری اقدام به فعالسازی بسته‌های اینترنت کنند، به قید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - قرعه، ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد. ضمن آنکه کلیه مشترکین دایمی و اعتباری که بسته اینترنت فعال دارند هم مشمول این طرح می‌شوند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت در قرعه‌کشی نیاز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - به ثبت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - نام یا اقدام خاصی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - توسط مشترک ندارد و تمامی مشترکینی که در بازه مشخص شده یعنی اول آذر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - تا ۳۰ بهمن ماه، اقدام به فعال‌سازی بسته اینترنت کنند، در قرعه کشی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - شرکت داده می‌شوند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران

در این قرعه کشی هر ماه به بیست مشترک خوش شانس جایزه داده می‌شود. همراه اول می‌گوید که کلیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - امتیازات از ابتدای آذرماه در تمام قرعه کشی‌ها محاسبه خواهد شد؛ به عبارت دیگر امتیازات از ابتدای آذرماه به ماه‌های بعدی منتقل و به صورت تجمعی در نظر گرفته می‌شود:

«نحوه امتیاز دهی به این صورت است که خرید بسته‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - ترکیبی شامل دیتا، بسته‌های اینترنت «مدار فیروزه ای» و یا هریک از بسته‌های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه‌ها به جز «اینترنت همراهی» به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته های «اینترنت همراهی» از درگاه #۲۱*۱۰۰۰* به ازای هر یکصد تومان ۲ امتیاز برای مشترک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - لحاظ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - می‌شود که هر امتیاز معادل یک شانس در قرعه کشی است. در این طرح هزینه ای که کاربر بابت تعرفه آزاد می‌پردازد امتیازی برای وی نخواهد داشت.»

گفتنی‌ست استعلام امتیاز مشترکان در قرعه‌کشی از طریق کد #۰*۳۲۳*۱۰* قابل دسترسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اروتدنر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم نمایندگی شما اطراف کشتارگاه بهشهر تعمیر جارو برقی سامسونگ انجام میده
پاسخ: بله در کشتارگاه شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone