🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38304.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

صدای شما: امتیازهای غیر واقعی در دیجیکالا و گمراه شدن کاربران

شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی در چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند و تجربه کسب خدمات دیجیتالی در ایران اکنون قابل مقایسه با پنج سال پیش نیست. اما هنوز هم مشکلات کوچک و بزرگی در ...

شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی در چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند و تجربه کسب خدمات دیجیتالی در ایران اکنون قابل مقایسه با پنج سال پیش نیست. اما هنوز هم مشکلات کوچک و بزرگی در پیکر و ساختار شرکت‌ها وجود دارد که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - برای کاربران آزاردهنده هستند. گلایه‌های کوچک و بزرگ کاربران روزانه از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به دست دیجیاتو می‌رسند، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بخش جدیدی تاسیس کنیم به نام «صدای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - شما» و همین گلایه‌ها را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - منعکس کنیم. 

در قسمت جدید، مشکلی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - که با شرکت‌های تکنولوژیک ایرانی داشته‌اید را بررسی می‌کنیم و تلاش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - داریم تا آن را به همان شرکت منتقل کرده و پاسخ آنها را نیز دریافت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - کنیم. تصور می‌کنیم این روند، به دور از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - سیاه‌نمایی می‌تواند در دراز مدت باعث کاهش نقایص شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی شود تا در نهایت همه بتوانیم تجربه کسب خدمات دیجیتالی بهتری داشته باشیم. 

شما هم می‌توانید گزارش‌های خود را برای دیجیاتو از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - طریق ایمیل seda[at]digiato.com ارسال کنید. 

باگ دیجی‌کالا چیست؟

کاربران در هنگام خرید از یک فروشگاه اینترنتی، به نظرات سایر کاربران بیشتر از بررسی خود یک فروشگاه از محصول اعتماد دارند. این موضوع در دیجی‌کالا که عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران را به دوش می‌کشد نیز کاملاً نمود دارد. افراد معمولاً برای خرید یک محصول کمتر شناخته شده، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - تصمیم می‌گیرند امتیازها و نظراتی که دیگران داده‌اند را مشاهده کنند تا توضیحاتی که خود فروشگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - در مورد آن به رشته تحریر درآورده است.

اما در حال حاضر یک باگ در سیستم دیجی‌کالا وجود دارد که اجازه می‌دهد صرفاً با وارد کردن یک ایمیل فرضی (هر عبارت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - و نامی که به ذهن‌تان می‌رسد، با آدرسی غیر واقعی)، در دیجی‌کالا ثبت نام کنید و سپس بدون نیاز به تایید ایمیل، بتوانید به محصولات مختلف امتیاز بدهید.

در گزارش ارسالی برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - دیجیاتو از سوی کاربری که نخواست نامش فاش شود و کسب‌وکار او یکی از متضررین این باگ است، می‌خوانیم:

«در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - کمال تعجب و تاسف مشاهده شده است که به راحتی می توان با استفاده از ضعف سیستم ثبت نام در دیجی‌کالا اقدام به تولید بی نهایت حساب کاربری غیر واقعی نمود و به یک محصول امتیاز کامل داد و یا امتیازات یک محصول را از بین برد و زمینه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - سو استفاده از اعتماد میلیون ها کاربری که جهت مقایسه برندهای مختلف از یک محصول به دیجی‌کالا مراجعه می کنند را فراهم نمود.

با وجود اینکه دیجی‌کالا از این ضعف آگاه است اما مشخص نیست چرا اقدام به اصلاح سیستم و حذف شرکت‌های متقلب نمی‌کنند و این قضیه سوالات بسیاری را در ذهن افراد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - ایجاد کرده است و این شایٔبه را در ذهن ایجاد می کند که بعضی از برندها متعلق به افرادی در دیجی‌کالا است.»

امتیازهای غیرواقعی

در سال جاری، دیجی‌کالا حرکت خود برای تبدیل شدن به یک بازار اینترنتی (Market Place) را آغاز کرده است. مدلی که خود دیجی‌کالا آن را قدم بعدی در راه بزرگ‌ شدنش می‌داند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - شرکت اکنون به دیجیاتو می‌گوید که بیش از ۴ هزار فروشنده در دیجی‌کالا مشغول ارائه محصولات خود هستند.

طبیعتاً برخی از این فروشنده‌ها، در حوزه کاری یکسانی فعالیت می‌کنند و باگی که در بالا به توضیح آن پرداختیم، اجازه اقدامات غیرحرفه‌ای را به عده‌ای از فروشندگان می‌دهد. برای مثال در تصویر پایین مشاهده می‌کنید که یک ردیاب خودرو که توسط یک فروشنده در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - موفق به اخذ حدود ۷۵۰۰ رای یا امتیاز شده است؛ تعداد آرایی که مشخصاً غیر واقعی هستند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی

باگ در سیستم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - دیجی‌کالا که بدون تایید ایمیل اجازه امتیاز دهی به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - کاربری که تازه ثبت نام کرده را می‌دهد، می‌تواند از سوی فروشندگان به شکل معکوس هم استفاده شود. در واقع یک فروشنده می‌تواند در کنار افزایش غیر واقعی امتیاز خود و تعداد آرا، به سراغ رقبای خود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - رفته و با دادن امتیاز و رای پایین به آنها، محصول آنها را در نگاه خریداران مشکل‌ساز جلوه دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی
۱۶۳۱ نفر به گلکسی نوت ۸، پرچمدار سری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - نوت سامسونگ در دیجی‌کالا رای داده‌اند.
تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی
۱۰۱۱ نفر به آیفون ۱۰، جدیدترین موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - اپل در دیجی‌کالا رای داده‌اند.

اما چرا باید به بیش از ۷۰۰۰ امتیاز برای یک محصول کمتر شناخته شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - شک کرد؟ با نگاهی به تعداد آرا برای محصولات بسیار مورد توجه‌تر در دیجی‌کالا، مانند موبایل‌های پرچمدار جدید مثل نوت ۸ یا آیفون ۱۰، می‌بینیم که این محصولات در بهترین حالت بین هزار الی دو هزار رای دریافت کرده‌اند اما همانطور که مشاهده می‌کنید، یک دستگاه ردیاب خودرو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - که محصولی عمومی هم نیست، موفق به کسب ۷۴۰۰ رای شده است.

در بخش دیگری از گزارش ارسالی برای دیجیاتو می‌خوانیم:

«نکته تاسف‌بارتر این است که شرکت [...] تنها به بالا بردن غیر واقعی امتیاز خود راضی نبوده است و اقدام به پایین آوردن امتیازات سایر عرضه کنندگان محصول ردیاب کرده است. کافیست کلمه ردیاب را در دیجیکالا جستجو کنید و این موضوع را مشاهده کنید. این اقدامات باعث خدشه دار شدن اعتبار تمام شرکت های دیگر شده است و باعث شده از عرضه در دیجی‌کالا صرف نظر کنند.»

دیجی‌کالا: از مشکل آگاهیم ولی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - بی‌اهمیت نیستیم

وجود همین باگ را با دیجی‌کالا مطرح کردیم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - و «امیرحسن موسوی»، مدیر روابط عمومی این فروشگاه در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید وجود این مشکل در سیستم امتیاز دهی، خبر داد که دیجی‌کالا برای این موضوع راه‌حل‌هایی درنظر گرفته است:

«به عنوان مثال در نظر داریم به هر کاربر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - تنها در صورت خرید محصول اجازه امتیازدهی به آنها دهیم. مثل سیستم امتیازدهی به خود فروشندگان که تنها پس از خرید از آنها ممکن است. راه حل دیگر این است که همزمان با پلتفرم جدید دیجی‌کالا که در اردیبهشت سال آینده رونمایی می‌شود، سیستم Verification Email (تایید ایمیل) را فعال کنیم تا هویت‌سنجی کاربران دقیق‌تر صورت بگیرد.»

موسوی اشاره می‌کند که تاکنون، به مشکلات اینچنینی در دیجی‌کالا به شکل موردی پرداخته شده است و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - در همین موارد اندک هم با فروشندگان برخورد سخت صورت گرفته؛ به صورتی که حتی همکاری دیجی‌کالا با برخی از فروشندگان قطع شده است:

«بازار اینترنتی در این ابعاد گسترده توسط دیجی‌کالا توسعه یافته است و مثل هر راه دیگری در آغاز با مشکلاتی رو به رو است. این مشکلات با اینکه نسبت به جمعیت چهار هزار نفره فروشندگان، درصد بالایی را در بر نمی‌گیرد اما در هر صورت اینطور نیست که ما به آنها بی‌اهمیت باشیم و تمام سعی تیم 50 نفره محصولات در دیجی‌کالا این است که مشکلات را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام نماییم.»

روابط عمومی دیجی‌کالا معتقد است که چنین تقلب‌هایی در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - میان فروشندگان به صورت مقطعی جواب خواهد داد و در دراز مدت و پس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - از کسب نارضایتی خریداران از محصولات آنها، خود به خود از بازار حذف خواهند شد. موسوی عنوان می‌کند که این مسائل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - در ابتدای همکاری به فروشندگان گوشزد می‌شوند و دیجی‌کالا امیدوار است تا فروشندگان بتوانند فرهنگ صحیحی از بازار اینترنتی را در اختیار خریداران قرار دهند.

***

گزارش‌های خود برای انتشار در بخش «صدای شما» را به آدرس ایمیل seda[at]digiato.com ارسال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone