🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39180.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با سامانه جدید گمرک، موبایل های مسافرتی مهلت رجیستر شدن پیدا کردند

از زمان شروع طرح رجیستری موضوع موبایل‌ های مسافرتی بارها و بارها مورد بازبینی قرار گرفته و در دیجیاتو نیز در طی گفتگو‌هایی با سازمان‌ها و مراجع رسمی مربوطه مورد کنکاش قرار گرفته است. در ...

از زمان شروع طرح رجیستری موضوع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل‌ های مسافرتی بارها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و بارها مورد بازبینی قرار گرفته و در دیجیاتو نیز در طی گفتگو‌هایی با سازمان‌ها و مراجع رسمی مربوطه مورد کنکاش قرار گرفته است. در طی همایش سراسری مدیران وزارتخانه ارتباطات «حسین فلاح»، رئیس سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) درباره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرایط جدیدی از موبایل‌ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مسافرتی خبر داده که ایراد پیشین این موضوع را تا حدی رفع می‌کند.

به گفته فلاح به زودی گمرک کشور سامانه جدیدی را اه‌اندازی خواهد کرد که دیگر مسافرانی که با خود موبایل به همراه دارند، لازم نیست همزمان با ورود به کشور و در فرودگاه دستگاه خود را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ثبت کرده و عوارض آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پرداخت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایند:

«پیش از این اگر مسافری عوارض - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مالیاتی دستگاه موبایل خود را در همان بدو ورود به کشور پرداخت نمی‌کرد، مهلت جبرانی برای او در نظر گرفته نمی‌شد و کاربر صرفا می‌توانست در طی یک دوره 30 روزه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خدمات مخابراتی را از اپراتورها دریافت کند، اما حالا این مشکل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به زودی برطرف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده و مسافرین فرصتی 10 تا 15 روزه را در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اختیار دارند تا  - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - IMEI موبایل را در سامانه جدید ثبت و بعد از پرداخت حق عوارض، دستگاه مورد نظر را فعال کنند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

پیش از این روابط عمومی گمرک در گفتگو با دیجیاتو اظهار داشته بود که راه‌اندازی چنین سیستمی صرفا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای واردات تجاری بنا به شرایطی خاص امکان پذیر خواهد بود و برای مسافرین عادی این امر میسر نخواهد شد چرا که پیدا کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شخص و دریافت عوارض از او کار دشواری خواهد بود.

مقدار گمرک عوارضی که برای موبایل‌ های مسافرتی در نظر گرفته شده هم بنا به گفته روابط عمومی گمرک در حال حاضر کمتر از میزان واردات تجاری شرکت‌ها بوده و معادل 16 درصد قیمت اصل کالا است. نرخ ارز استفاده شده در این فرایند نیز توسط بانک مرکزی هر هفته به گمرک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اعلام می‌شود و در سایت رسمی گمرک قابل مشاهده است.

طرح رجیستری بعد از سال‌ها وقفه در مهرماه امسال آغاز شد و در فاز دوم آن تمامی محصولات سیم‌کارت‌خور اپل مشمول طرح رجیستری می‌شوند. زمان فاز بعدی اجرایی این طرح هنوز مشخص نیست ولی احتمالا تا قبل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از پایان سال جاری آغاز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone