🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15137.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

موبایل‌های موتورولا به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز می‌شوند

موتورولا قصد دارد با همکاری شرکت «Guru Wireless» فناوری شارژ بی‌سیم را برای اولین بار به گوشی‌های موبایل خود بیاورد. این دو شرکت هنوز جزئیات زیادی در مورد مشارکت خود ارائه نکرده‌اند اما به گفته ...

موتورولا قصد دارد با همکاری شرکت «Guru - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - Wireless» فناوری شارژ بی‌سیم را برای اولین بار به گوشی‌های موبایل خود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - بیاورد. این دو شرکت هنوز جزئیات زیادی در مورد مشارکت خود ارائه نکرده‌اند اما به گفته Guru - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - آن‌ها قصد دارند با انجام این همکاری «الزامات دقیق کیفیت، بازده انرژی و ایمنی» شارژ بی‌سیم موتورولا را برآورده کنند.

موتورولا با توسعه گوشی‌هایی مانند موتو جی استایلوس و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - وان 5G Ace در بازار گوشی‌های اندروید برای خود جایگاهی ایجاد کرده است. با این وجود محبوب‌ترین گوشی‌های این شرکت از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - ویژگی‌هایی مانند شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند تا در نهایت هزینه ساخت کمتری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان

«جان دیری» معاون تولید موتورولا در این رابطه گفت:

«ما در موتورولا به طور مداوم در تلاش هستیم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - تا نوآوری‌هایی را توسعه دهیم که می‌تواند زندگی کاربرانمان را بهبود ببخشد. در همین راستا،‌ در فکر ایجاد انعطاف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - پذیری بیشتری هستیم. فناوری شارژ بی‌سیم تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توانیم با همکاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - شرکت GuRu نسل جدیدی از دستگاه‌های خود را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به بازار عرضه کنیم.»

GuRu ماژول‌های مینیاتوری تولید می‌کند که اجازه می‌دهد انتقال نیرو در مسافت زیادی انجام شود. «فلوریان بون» مدیر عامل و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - بنیانگذار این شرکت می‌گوید:

«نوآوری همیشه بخشی از DNA موتورولا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - بوده است. این شرکت مدت‌هاست که زندگی ما را با اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند خود پر بار کرده است. ما خوشحال هستیم که با یک رهبر صنعتی که هدف آن بهبود تجربه مصرف‌کنندگان است همکاری می‌کنیم.»

GuRu همچنین در وب سایت خود توضیح می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - این سیستم برای انتقال انرژی از امواج رادیویی استفاده می‌کند. در توضیحات مربوطه آمده است که:

«سیستم انرژی بدون تماس، پرتوهای امواج رادیویی انرژی را از طریق ژنراتور به دستگاه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - دیگری از طریق هوا منتقل می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - کند و انرژی مورد نیاز دستگاه‌های موجود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چمخاله استان گیلان - در خانه‌ها و فضای کار را تامین می‌کند.»

با این وجود به نظر می‌رسد گوشی‌های موبایل موتورولا نیز در آینده از چنین فناوری استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone