🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19618.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درآمد ۱۹.۳ میلیارد دلاری اپ استور و گوگل پلی از بازی‌ها؛ رشد ۲۷ درصدی به لطف کرونا

محبوبیت بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته و بر اساس جدیدترین آمار، درآمد این بخش با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۹.۳ میلیارد دلار در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ رسیده ...

محبوبیت بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - داشته و بر اساس جدیدترین آمار، درآمد این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بخش با افزایش ۲۷ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۹.۳ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - میلیارد دلار در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ رسیده است.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم خانه نشین شدند و همین موضوع استفاده بیشتر از گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها را در پی داشت. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در این بازه زمانی مردم هزینه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - زیادی برای بازی‌های موبایل پرداخت کرده‌اند که طبق گزارش Sensor Tower، درآمد این بخش نسبت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - به سه ماهه اول ۲۰۲۰ افزایش ۱۰.۳ درصدی داشته است.

در سه ماهه اول ۲۰۲۰ گیمرها ۱۶ درصد پول بیشتری نسبت به سال گذشته میلادی برای بازی‌ها پرداخت کرده بودند و درآمد بازی‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - موبایل به ۱۷.۵ میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین افزایش درآمد در نیمه اول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - سال جاری میلادی مربوط به ماه مه می‌شود. در این ماه گیمرها ۶.۶ میلیارد دلار برای بازی‌ها هزینه پرداخت کردند که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - از افزایش ۲۱.۵ درصدی نسبت به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماه مه ۲۰۱۹ خبر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌دهد. در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ میزان درآمد اپ استور و گوگل پلی به ترتیب به ۱۱.۶ و ۷.۷ میلیارد دلار رسیده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

میزان دانلود بازی‌های جدید در سه ماهه اول امسال با رشد ۲۰.۷ درصدی نسبت به سه ماهه قبلی و افزایش ۳۸ درصدی در مقایسه با بازه مشابه در سال گذشته میلادی، به ۱۳.۴ میلیارد بار رسید. این رشد در سه ماهه دوم ادامه داشت و به بیش از ۱۵ میلیارد بار رسید که نشان از رشد ۱۲.۷ درصدی نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۰ دارد. بیشترین میزان دانلود در نیمه اول سال مربوط به ماه آوریل با ۵.۵ میلیارد دانلود می‌شود.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

بیشترین دانلود بازی‌ها در این بازه زمانی به ترتیب در کشورهای هند، ایالات متحده آمریکا و برزیل بوده و هند با رشد دو برابری نسبت به سه ماهه اول روبه‌رو شده است. در چین به علت برداشته شدن قرنطینه، میزان دانلود بازی‌ها کاهش پیدا کرده و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - از ۷۴۳ میلیون دانلود در سه ماهه اول به ۴۷۷ میلیون در سه ماهه دوم رسیده است.

در بخش درآمد، گیمرها در ایالات متحده آمریکا در نیمه اول سال ۱۰ میلیارد دلار برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازی‌ها هزینه پرداخت کرده‌اند که سهم سه ماهه دوم، ۵.۶ میلیارد دلار است. در مقام دوم کشور ژاپن با مبلغ ۸ میلیارد دلار قرار گرفته و در رتبه سوم، چین با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۶.۷ میلیارد دلار به چشم می‌خورد که البته تنها مربوط به اپ استور می‌شود.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

در سه ماهه دوم ۲۰۲۰، پابجی محبوب‌ترین بازی در جهان بوده و نزدیک به ۶۲۱ میلیون دلار درآمد داشته که البته نسبت به سه ماهه اول سال کاهشی ۸ درصدی را تجربه کرده است. در مقام‌های دوم و سوم بازی‌های «Honor of Kings» و «Monster Strike»‌ قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone