🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19620.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شکایت ۱.۴ میلیارد دلاری شرکت چینی علیه اپل به اتهام نقض پتنت در سیری

شرکت هوش مصنوعی چینی «Shanghai Zhizhen» که با نام «Xiao-i» نیز شناخته می‌شود، از اپل به علت نقض پتنت در سیری شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت ۱.۴۳ میلیارد دلاری شده است. این کمپانی چینی ...

شرکت هوش مصنوعی چینی «Shanghai Zhizhen» که با نام «Xiao-i» نیز شناخته می‌شود، از اپل به علت نقض پتنت در سیری شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت ۱.۴۳ میلیارد دلاری شده است.

این کمپانی چینی به علت خسارت‌هایی که اپل به آن وارد کرده، درخواست چنین مبلغ بالایی را کرده و به گزارش رویترز، خواستار توقف تولید، استفاده، فروش و صادرات محصولاتی شده که پتنت این شرکت را نقض می‌کنند.

در دادخواست این کمپانی چینی که در یک دادگاه محلی در این کشور ثبت شده، به این موضوع اشاره شده که فناوری تشخیص صدا و دستیار صوتی سیری اپل یکی از پتنت‌های آن را نقض کرد. به گفته این شرکت، این پتنت در سال ۲۰۰۴ ثبت شده و در سال ۲۰۰۹ مورد تایید قرار گرفته است.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده که دستیار صوتی آن حاوی ویژگی‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران - موجود در پتنت Xiao-i که مربوط به بازی‌های و پیام‌های فوری می‌شود، نیست. سخنگوی این غول فناوری گفته که این پرونده از ۸ سال پیش در جریان است و از اینکه Xiao-i شکایت جدیدی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران - را علیه آن تنظیم کرده، ناامید شده و افراد مستقل که مورد تایید دیوان عالی چین قرار دارند نیز به این نتیجه رسیده‌اند که اپل پتنت این کمپانی را نقض نکرده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران

این اولین باری نیست که این دو شرکت در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. Xiao-i برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ از غول فناوری آمریکایی شکایت کرد اما اپل درخواستی برای عدم اعتبار پتنت ارائه کرد. بحث‎‌ها درباره معتبر بودن پتنت در طی ۸ سال گذشته ادامه داشت تا اینکه ماه گذشته دیوان عالی چین به نفع Xiao-i - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر متل قو استان مازندران - حکم داد و تصمیم قبلی که توسط دیوان عالی پکن گرفته شده بود را تغییر داد.

تصمیم اخیر دیوان عالی چین باعث شده که Xiao-i دوباره از اپل شکایت کند. این کمپانی چینی در زمینه پردازش زبان‌های طبیعی تخصص دارد و شکایت خود را تقدیم دادگاه عالی شانگهای کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اختر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر نمایندگی شما آیا اطراف سی سرا متل قو هم سرویس میده
پاسخ: بله در سی سرا شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone