🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28260.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تماس ویدیویی پنجاه نفره به اپلیکیشن اسکایپ آمد

با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ، حالا می‌توانید تماس‌های صوتی و ویدیویی پنجاه نفره داشته باشید. تیم اسکایپ ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی از ارائه این قابلیت در آخرین نسخه اپلیکیشن خبر داده ...

با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ، حالا می‌توانید تماس‌های صوتی و ویدیویی پنجاه نفره داشته باشید. تیم اسکایپ ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی از ارائه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این قابلیت در آخرین نسخه اپلیکیشن خبر داده است.

اسکایپ در این نسخه برای جلب توجه بیشتر کاربران هم تغییراتی در نحوه برقراری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تماس‌ها اعمال کرده است. به عنوان مثال، نوتیفیکیشن جایگزین صفحه هشدار تماس‌ها شده تا کاربران عضو در گروه‌ها بتوانند با کلیک روی یک نوتیفیکیشن کوچک (و نه یک پیام در وسط صفحه) وارد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مکالمه شوند. به گفته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسکایپ هر کاربر می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مستقیما وارد تماس گروهی شده یا اگر اعضای گروه کمتر از 25 نفر باشند، با همه به طور همزمان تماس بگیرد.

مایکروسافت تست قابلیت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تماس گروهی را ماه گذشته و در نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آغاز کرد. تا پیش از آپدیت جدید، اسکایپ در تماس‌های صوتی و ویدیویی گروهی نهایتا 25 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نفر را پشتیبانی می‌کرد.

گفتنی است که اسکایپ طی چند ماه گذشته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به‌روزرسانی‌های بسیار مفیدی دریافت کرده که تجربه کار با آن را بیش از پیش ارتقاء داده‌اند. به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های مفید اپلیکیشن یادآوری پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته است که از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین گسترش پشتیبانی نسخه تحت وب اسکایپ از مرورگرها یکی دیگر از خصوصیات خوبی بود که چندی پیش آن را به اطلاعتان رساندیم. آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ برای آی او - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اس و اندروید را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone