تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13174.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فیلیمو با حضور در ۳ کشور فارسی زبان فعالیت بین‌المللی‌اش را آغاز می‌کند

دسترسی به محتوای فیلیمو برای مخاطبان کشورهای فارسی زبان ایجاد شده و قرار است این پلتفرم در بهار ۱۴۰۰ در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان به شکل رایگان فعال باشد. فیلیمو در بیانیه‌ای که به ...

دسترسی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - به محتوای فیلیمو - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای مخاطبان کشورهای فارسی زبان ایجاد شده و قرار است این پلتفرم در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهار ۱۴۰۰ در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - به شکل رایگان فعال باشد.

فیلیمو در بیانیه‌ای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - که به مناسبت شروع فعالیت جهانی خود منتشر کرده اعلام کرده «همانطور که از دیرباز تا امروز کشور ایران شاهد اشتراکات فرهنگی بسیاری با ملت‌های افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان است، از امروز به مدت سه ماه دسترسی به محصولات فیلیمو به منظور همگرایی بیشتر میان ملت‌ها اجرایی شد.»

۲۵ میلیون فارسی زبان در این سه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کشور وجود دارد و فیلیمو با رفتن به این بازار بین‌المللی می‌تواند بخشی از این مخاطبان را به خود جذب کند. فیلیمو اعلام کرده این پلتفرم تلاش دارد در بازار گسترده پلتفرم‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمایش خانگی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند سهم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - خود را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - از بازار مشترک منطقه که بر پایه زبان فارسی استوار است به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - دست بیاورد.

فیلیمو به مناسبت سال نو وارد این فضا شده و اعلام کرده که اشتراک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - سه ماهه رایگان را در اختیار اعضای تازه وارد از این کشورها خواهد گذاشت. در متن بیانیه آمده: «این اشتراک به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - طور رایگان برای ایجاد فضایی دوستانه اعطا خواهد شد تا پس از آشنایی با این خدمت به مرور فرهنگ تامین اشتراک برای استفاده از محصولات فرهنگی بر خط را تجربه نمایند.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

فعالیت فیلیمو در بازار جهانی می‌تواند مرحله تازه‌ای برای این VOD ایرانی که در حال حاضر ۱.۲ میلیون کاربر در داخل کشور دارد تلقی شود. اما ورود فیلیمو به بازار جهانی دو نکته و یا به بیانی بهتر دو علامت سوال در خود دارد؛ یکی چگونگی دریافت اشتراک کاربران کشورهای دیگر و دیگری مساله کپی رایت که در برخی کشورهای منطقه رعایت می‌شود.

پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که قرار است در مورد نحوه خرید اشتراک توسط کاربران کشورهای دیگر با اپراتورهای این کشورها هماهنگی صورت بگیرد. در مورد موضوع کپی‌رایت برخی از محتواهای داخل این پلتفرم باید گفت که مدیرعامل فیلیمو در چندین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرده که برخلاف تصور عموم، بخش‌هایی از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی منتشر شده در این پلتفرم به طور قانونی و از شرکت‌های واسطه خریداری می‌شود؛ ضمن آنکه ساخت بیش از ۴۰ برنامه و سریال اختصاصی در دستور کار این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - VOD - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - قرار گرفته و احتمالا فیلیمو روی موفقیت و محبوبیت این برنامه‌ها در بین فارسی زبانان دنیا حساب باز کرده است.

ناگفته نماند پیش از این فیلیمو در قالب پلتفرم «تلویکا» نیز به ایرانیان خارج از کشور سرویس خود را ارائه می‌دهد، پلتفرمی غربال شده که در آن بیشتر محتویات داخلی به نمایش گذاشته شده و ایرانیان خارج از کشور در سراسر دنیا می‌توانند با تهیه اشتراک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - از تلویکا استفاده نمایند.

شما می‌توانید گزارش - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - سالانه فیلیمو را که آمار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - جالب توجهی از فعالیت این پلتفرم در سال - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۹۹ دارد را در این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - لینک مرور کنید.

- تعمیرات یخچال سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone