🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40246.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شاید در آینده مشکل انعکاس نور نمایشگر موبایل ها برای همیشه رفع شود

شیشه های روی نمایشگر موبایل ها و تبلت ها که به منظور محافظت از نمایشگر در مقابل شکستن یا آلودگی تعبیه می شوند همواره یک مشکل عمده داشته اند: انعکاس نور. این مسئله موجب می ...

شیشه های روی نمایشگر موبایل ها و تبلت ها که به منظور محافظت از نمایشگر در مقابل شکستن یا آلودگی تعبیه می شوند همواره یک مشکل عمده داشته اند: انعکاس نور. این مسئله موجب می شود خوانایی نمایشگر زیر نور مستقیم خورشید مشکل یا حتی غیر ممکن باشد. یکی از راهکارها برای حل این مشکل، نصب محافظ صفحه های مات است که انعکاس نور را به میزان زیادی کاهش می دهند ولی زیبایی موبایل یا تبلت را نیز تحت تأثیر منفی قرار می دهند.

به لطف لایه جدید میزان انتقال نور مرئی در تابش مزاحم 70 درجه بیش از 90 درصد است

برای رفع این معضل، به تازگی گروهی از محققان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لایه ویژه ای را توسعه داده اند که از مخروط هایی در سایز نانو و از جنس کوپلیمر تشکیل شده و می تواند به میزان چشمگیری میزان خوانایی نمایشگر در نور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شدید را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افزایش دهد. این محققان در آزمایش های خود دریافتند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در شیشه جدید، میانگین انتقال نور مرئی از نمایشگر حتی در زاویه تابش مزاحم 70 درجه نیز همچنان به میزان بیش از 90 درصد است؛ در حالی که این مقدار برای شیشه معمولی کمی بیش از 70 درصد است.

گفتنی است پیش از این هم تلاش هایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای ساخت لایه های ضد انعکاس صورت گرفته بود. ولی این اولین بار است که لایه مذکور بر اساس ساختار نانو و برای استفاده تجاری توسعه داده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone