🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43010.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حمله به سرویس آنلاین HBO، گسترده تر از آن چیزی بود که تصور می شد

مدتی پیش کمپانی HBO مورد حمله ای سایبری قرار گرفت که گفته می شود در جریان آن، 1.5 ترابایت از اطلاعات شرکت به سرقت رفت و اپیزود بعدی و پخش نشده سریال Game of Thrones ...

مدتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیش کمپانی HBO مورد حمله ای سایبری قرار گرفت که گفته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می شود در جریان آن، 1.5 ترابایت از اطلاعات شرکت به سرقت رفت و اپیزود بعدی و پخش نشده سریال Game of Thrones هم به دست هکرها افتاد. اما حالا که چند روز از این اتفاق می گذرد، به نظر می رسد اطلاعات ربوده شده بسیار بیشتر از یک اپیزود این سریال تلویزیونی بوده اند.

HBO اخیراً با متخصصینی امنیتی وارد همکاری شده تا اطلاعات به سرقت رفته را شناسایی کنند و مشخص - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده که هکرها، هزاران مستند داخلی کمپانی را به دست آورده اند. هکرها بعد از پایان این حمله، به صورت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسمی اعلام کردند که توانسته اند اپیزودهایی از سریال های Ballers ،Insecure و Room 104 به دست آورند و نام سریال کمدی و موفقیت آمیز Barry که انتظار نمی رود تا پیش از 2018 پخش شود نیز در میان فایل های افشایی به چشم می خورد.

اما گذشته از این ها، در میان مستندات افشایی، ظاهرا اطلاعات شخصی یکی از مدیران ارشد HBO نیز وجود دارد و از جمله این اطلاعات می توان به مشخصات کاربری او برای دسترسی به سرویس های آنلاین HBO اشاره کرد. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هکرها می گویند که 1.5 ترابایت اطلاعات گوناگون را از کمپانی ربوده اند و قصد دارند به مرور زمان، آنها را در فضای مجازی منتشر کنند.

اگرچه این اتفاق تازه، هک سال 2014 سونی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را به ذهن می آورد اما گفتنی است که آن حمله، به مراتب از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حمله به HBO گسترده بود و نزدیک به صد ترابایت اطلاعات سونی پیکچرز به سرقت رفت. حال باید دید که هکرها از این پس چه می کنند، اما گفتنی است که مدیران HBO به سرعت پس از این حمله به کارمندان خود اطلاع دادند که سیستم ایمیل کمپانی مورد رخنه قرار نگرفته است.

- تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone