🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44048.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل برای استفاده از حسگرهای بیومتریک در ایرپادها

اداره ثبت پتنت آمریکا اخیراً اسناد مربوط به 43 پتنت جدید کمپانی اپل را منتشر کرده که در میان آنها مواردی مانند طراحی آیفون 6 نیز به چشم می خورد. اما یکی از مواردی که ...

اداره ثبت پتنت آمریکا اخیراً اسناد مربوط به 43 پتنت جدید کمپانی اپل را منتشر کرده که در میان آنها مواردی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مانند طراحی آیفون 6 نیز به چشم می خورد. اما یکی از مواردی که بیش از بقیه جلب توجه می کند، پتنت شماره 9,699,546 است که به استفاده از حسگرهای بیومتریک در ایرپادهای اپل اشاره دارد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

البته در حال حاضر کمپانی هایی مانند جبرا، سامسونگ و برَگی در زمینه هدفون های بی سیم با قابلیت ثبت شاخص های سلامتی محصولاتی را به بازار عرضه کرده اند و جای تعجب دارد که شرکتی مانند اپل، که همواره ادعای نوآوری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در طراحی و تولید محصولات جدید را دارد، از قافله عقب مانده است.

ایرپادهای بعدی اپل از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سیری پشتیبانی خواهند کرد

لازم به ذکر است که پتنت جدید، به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابلیت هایی مانند پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از سیری و حضور سنسورهای حرکتی نیز اشاره دارد که در کنار حسگرهای «EKG» و کاردیوگرافی (ابزارهایی برای سنجش الکتریسیته تولیدی بدن و فعالیت قلبی-عروقی)، حداقل روی کاغذ برتری محصول - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپل را از لحاظ امکانات سنجش سلامتی و بهره گیری از هوش مصنوعی نشان می دهد.

گفتنی است یکی از مهمترین عوامل فراگیر شدن هدفون های بی سیم هوشمند با قابلیت پایش حرکات ورزشی، کاهش قابل توجه ابزارهای مورد نیاز برای سنجش سلامتی و گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش است که در حالت عادی، شامل تلفن هوشمند، مچ بند سلامتی و هدفون شده و برای ورزشکاران حرفه ای تا حدودی دست و پا گیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone