🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44188.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

لنوو یک ThinkPad تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر طراحی کرده است

چند سالی است که نمایشگرهای انعطاف پذیر را در رویدادهای مختلف سالانه می بینیم اما فعلاً به جز در چند محصول نه چندان موفق، مانند موبایل LG G Flex، حضور فناوری مذکور را در بازار ...

چند سالی است که نمایشگرهای انعطاف پذیر را در رویدادهای مختلف سالانه می بینیم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما فعلاً به جز در چند محصول نه چندان موفق، مانند موبایل LG G Flex، حضور فناوری مذکور را در بازار به صورت جدی مشاهده نکرده ایم.

بدنه این ThinkPad بدون لولا و انعطاف پذیر است

حال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خبر می رسد لنوو دیروز طی رویدادی که در شهر نیویورک برگزار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرده، کانسپتی از یک لپتاپ انعطاف پذیر از سری «ThinkPad» را به حضار نشان داده است. دستگاه مورد بحث که هنوز یک طرح - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اولیه محسوب می شود، نمایشگر و کیبوردی یکپارچه داشته و از قلم استایلوس پشتیبانی می کند. البته مهمترین ویژگی این لپتاپ، بدنه بدون لولا و منعطف آن است که حداقل طبق طرح موجود، خیلی راحت تا می شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

لپتاپ لنوو به فرمان های صوتی بسیار وابسته بوده و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر اساس اظهارات کمپانی، با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استفاده از مواد پیشرفته و تکنولوژی های جدید صنعت نمایشگر ساخته خواهد شد. در ضمن محصول مورد بحث از قابلیت «همیشه روشن» نیز برخوردار بوده و برای تعامل با کاربر از فناوری های هوش مصنوعی نیز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است که لنوو پیش از این نیز محصولاتی مانند تبلت انعطاف پذیر و تلفن همراه مچی را نیز معرفی کرده بود که نشان از عزم کمپانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چینی برای تولید محصولات تاشو دارد. اما با توجه به فناوری های موجود، احتمالاً چند سالی با یک محصول نهایی قابل استفاده فاصله خواهیم داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone