تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27239.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تلاش اپل برای خرید بخش مودم موبایل اینتل

اپل در حال مذاکره برای خرید بخشی از کسب و کار مودم موبایل اینتل است. قبلا هم شایعاتی در مورد تلاش کوپرتینویی ها برای دستیابی به واحد اینتل به گوش می‌رسید اما اینبار حتی بخش ...

اپل در حال مذاکره برای خرید بخشی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - کسب و کار مودم موبایل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - اینتل است. قبلا هم شایعاتی در مورد تلاش کوپرتینویی ها برای دستیابی به واحد اینتل به گوش می‌رسید اما اینبار حتی بخش مورد نظر آنها هم مشخص شده است.

بر اساس گزارشی از The Information اینتل به دنبال فروش بخش مودم موبایل خود در چند بخش است و واحد آلمانی این شرکت به عنوان یکی از مهمترین و قدرتمندترین بخش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - های آن چشم اپل را گرفته است. اینتل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - در سال ۲۰۱۱ کمپانی تولید چیپ Infineon را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - در قبال ۱.۴ میلیارد دلار خریداری کرده و آن را به اساس تیم مودم خود در آلمان تبدیل کرد.

خرید این واحد موضع اپل را در برابر کوالکام تقویت می‌کند

ماه گذشته وال استریت ژورنال در گزارش مدعی شد که این دو شرکت مذاکراتی را شروع کرده بودند که می توانست منجر به تصاحب بخشی از کسب و کار تولید مودم اینتل توسط اپل شود، اما توافق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - کوپرتینویی ها و کوالکام همه چیز را تغییر داده است.

با این حال ظاهرا اپل هنوز مایل به خرید بخش آلمانی مودم های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - این شرکت است. هر توافقی در این زمینه نه تنها پتنت ها و محصولات ارزشمند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - اینتل را در اختیار کوپرتینویی ها قرار می دهد بلکه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - صدها مهندس با تجربه در زمینه مودم را نیز به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - تیم آنها اضافه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - خواهد کرد.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان

اینتل در این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - زمینه هنوز به مذاکرات اپل اشاره نکرده اما با انتشار بیانیه ای تاکید کرده که با همکاری کارشناسان در حال ارزیابی راهکارهای موجود برای کسب و کار موبایل 5G است. به گفته این شرکت طرف های بسیاری تمایل خود برای خرید کسب و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - کار مودم آنها را ابراز کرده اند اما فعلا چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد.

اپل از چندین ماه قبل چند نفر از مدیران اینتل را  جذب کرده بود که شامل Stefan Wolff، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - مدیر تیم مودم آلمان و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - Umashankar Thyagarajan، مدیر واحد مودم های موبایل 5G اینتل می شود.. هرچند اپل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - در زمینه مودم های موبایل با کوالکام به توافق رسیده اما خرید این بخش از بیزینس اینتل می تواند به خودکفایی بیشتر آنها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پاوه استان کردستان - منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همایون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ تعمیرچی لاله پاوه خدمات داره؟
پاسخ: بله در لاله شهر پاوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone