تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27380.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سونی موبایل رسما خروج از بازار خاورمیانه را تایید کرد

با خروج سونی موبایل از بازار خاورمیانه خرید گوشی های اکسپریا با چالش های زیادی برای علاقمندان همراه خواهد بود. [digipullqoute place="left"]هدف سونی از اینکار رونق دوباره بخش موبایل است[/digipullqoute] تاکنون خبرهای بسیاری در مورد ...

با خروج سونی موبایل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - از بازار خاورمیانه خرید گوشی های اکسپریا با چالش های زیادی برای علاقمندان همراه خواهد بود.

هدف سونی از اینکار رونق دوباره بخش موبایل است

تاکنون خبرهای بسیاری در مورد تعطیلی فروشگاه های سونی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - موبایل در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه منتشر شده اما این شرکت علاقه ای به صحبت درباره حضور یا عدم حضور بازارهای منطقه ای نداشته است. در سال های اخیر که کسب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - و کار موبایل سونی توسط غول هایی نظر سامسونگ، هواوی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - و حتی شیائومی بلعیده شده این شرکت کماکان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - به سیاست سکوت خود ادامه می داد، حالا اما در اسناد مربوط به استراتژی سونی ترک برخی بازارها و تمرکز روی مناطقی خاص تایید شده است.

بر این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - اساس کمپانی ژاپنی روی بازار داخلی، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - تایوان، هنگ کنگ و اروپا تمرکز کرده و عطای خاورمیانه، کانادا، آفریقا، هند، استرالیا و جنوب شرقی آسیا را به لقایش می بخشد. بخش موبایل این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - شرکت از مدت ها قبل از ایالات متحده خارج شده و علاقه ای هم به بازارهای چین و روسیه ندارد.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان

این خبر برای بسیاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - از مشتاقان موبایل های اکسپریا مایوس کننده است اما سونی برای سر و سامان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - دادن به این بخش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - از کسب و کارش چاره دیگری ندارد. راهکار اصلی آنها برای سودآوری دوباره بخش موبایل تا سال ۲۰۲۰ کاهش ۵۰ درصدی هزینه های عملیاتی است که به قیمت تعطیلی فروشگاه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - ها و تعدیل نیروی کار تمام می شود.

البته هنوز علاقمندان قادر به خرید موبایل های سونی از طریق فروشگاه های آنلاین هستند اما این افراد باید از سازگاری مدل موردنظر با شبکه های مخابراتی کشور خود اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این در صورت وقوع مشکلات احتمالی احتمالا به خدمات پس از فروش دسترسی نخواهند داشت. همین موارد برای صرف نظر کردن از خرید اکسپریا کافی به نظر می رسد، آن هم در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فریمان استان خراسان - شرایطی که رقبای دیگر از هر نظر جذابتر به نظر می رسند.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی اکسپریا ۱۰ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone