تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16973.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پایش سلامت رانندگان اسنپ ادامه‌ دارد؛ تمدید وام ۵۰ میلیون ریالی به مبتلایان به کرونا

تعداد کسانی که روزانه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند و همچنین فوتی‌ها به دلیل ابتلا به این بیماری هر روز بیشتر می‌شود و آمارهای نگران‌کننده‌ای در اینباره منتشر می‌شوند. اسنپ با آگاهی از این موضوع ...

تعداد کسانی که روزانه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند و همچنین فوتی‌ها به دلیل ابتلا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - به این بیماری هر روز بیشتر می‌شود و آمارهای نگران‌کننده‌ای در اینباره منتشر می‌شوند. اسنپ با آگاهی از این موضوع اعلام کرده که به پایش سلامت رانندگان خود ادامه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - می‌دهد و وام ۵۰ میلیون ریالی به رانندگان مبتلا به کرونا را تمدید کرده تا بتواند در این شرایط سخت کنار ناوگان خود باشد.

کاربران راننده اسنپ نیز مانند دیگر شهروندان از ابتلا به کووید-۱۹ مصون نیستند و به واسطه فعالیتشان در معرض ابتلا قرار دارند. از همین رو، اسنپ از اسفند ۹۸ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همکاری با مقامات ذی‌ربط را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می‌شود آغاز کرد. پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولویت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر می‌انجامد. اسنپ پیشتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - برای حمایت از اعضای ناوگان خود که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - به کووید-۱۹ مبتلا شدند وام ۵۰میلیون ریالی در نظر گرفته بود. اکنون، به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - گزارش روابط عمومی اسنپ، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - این شرکت در نظر دارد وام حمایتی خود را -تا سقف ۵۰میلیون ریال بدون کارمزد- تمدید کند. با این طرح حمایتی که این بار طی تفاهم‌نامه‌ای با یکی از بانک‌های عامل انجام می‌شود، کاربران راننده اسنپ همچنان می‌توانند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - با دغدغه مالی کمتری دوران نقاهت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - خود را سپری و هزینه‌های دوران قرنطینه‌شان را تامین کنند.

اسنپ از زمان شیوع کووید-۱۹ در کشور تا کنون اقدامات متعددی برای حفظ سلامت کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - راننده و مسافر انجام داده است. از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به آموزش و اطلاع‌رسانی، اجرای طرح «سفر به سلامت»، افزودن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ، ضدعفونی کردن خودروهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) و توزیع بسته‌های سلامت بین کاربران راننده فعال اشاره کرد.

علاوه بر این اقدامات، اسنپ با توجه به وضعیت سخت معیشتی ناشی از رکود اقتصادی در دوران کرونا، همواره حمایت مالی از کاربران راننده خود را در دستور کار دارد. اعطای وام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - ۵۰میلیون ریالی به رانندگان مبتلا به کرونا و وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیون ریالی ویژه رانندگان فعال اسنپ از نمونه‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - این حمایت مالی هستند. تا امروز حدود هزار کاربر راننده وام ۵۰میلیون ریالی کمک هزینه درمان کرونا با بازپرداخت ۲۰ ماهه و بیش از سه هزار کاربر راننده نیز وام ۲۰میلیون ریالی با بازپرداخت ۱۰ ماهه را دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر منطقه خیابان رادیو فردا چالوس هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در خیابان رادیو فردا شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone